ثبهساز ثبهساز اگر اثار سود و زیانی تعدیل ملک ونک را در 6 ماهه لحاظ نکند، با گزارش 6 ماهه، پی به ای TTM روی سایت TSE مجددا به 2.3 واحد میرسد.
-
خساپا دوستان افزایش نرخ خودرو اگر 300 درصد هم باشه تا زمانیکه پشت صحنه خالی نشه سهم خودرو و خساپا بی کفایت ترین سهم است الان می بایست قیمت سهم خودرو بالای 120 می بود نه ریزشی به سمت 50 . این بلاها سر خساپا هم خواهد امد چون کسی ناظر اعمال حقوقی ها و بازیگران خساپا نیست
-
نیکی تحلیل | NICI Tahlil
🔹 فردا یک شنبه 1405/04/07 عرضه اولیه #رانیز ◀️سهام شرکت کارخانجات رینگ اسپرت نور نی ریز #رانیز به روش ترکیبی در فرابورس عرضه خواهد شد. ⚡️ تعداد کل سهام قابل عرضه : 560 میلیون سهم معادل 8 درصد از سهام شرکت ☑️قیمت ارزش گذاری: 11،537 ریال ➖➖➖ کارگزاری سرمایه گذاری ملی ایران #⃣ سایت: https://Nibi.ir 🛜 تلفن: 02191005556 🔗 لینک ثبت نام کارگزاری : https://reg.nicibroker.com ✔️ لینک کانال در بله 🌎 www.Nibi.ir 🆔 @Nicitahlil | نیکی تحلیل https://ble.ir/NICITahlil
-
ب هندی
سبزوا به خاطرمشکل داخلی شرکت می باشد که رای دادگاه مشخص میکنه.وگرنه این همه منفی نمی خورد
-
کگهر حداکثر تا 17 ام
-
سهامدار مسدود شده
#خصدرا من دارم به این فکر میکنم که 1000 تومن بفروشم یا نگه دارم خنده ام میگیره از کسانی که در 240 تومن شک دارند به روند سهم
-
Hossein
#خکاوه سال 84 بود فکر کنم ،مارکت خکاوه بالاتر از پانصد میلیون دلار بود ،الان حدودا بیست میلیون دلار،یعنی بیست برابر دلاری باید رشد کنه به اون مارکت برسه ، ازون موقع شرکت تازه بهتر شده و توسعه داشته ،
-
وبملت قیمت مناسب 98/100 زمان نیمه دوم شهریور
-
Mohamad
جم پیلن سهامدار عمده پترو شمیران فروشنده شده تعجبه
-
Dreng_Bourse
مدیرعامل #خاور پیش بینی کرده امسال تقریبا هم قیمت سهم یعنی 141 تومان!!! سود می سازه قیمت خاور 144 تومان
-
بورس .
شبندر امروز خیلی ها را پیاده کرده صف خرید ریخت بلافاصله جمع شد فردا به سختی اجازه ورود بده 🟢🟢🚀🚀🚀