جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali1350-144
۲۲:۲۴:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خساپا دوستان افزایش نرخ خودرو اگر 300 درصد هم باشه تا زمانیکه پشت صحنه خالی نشه سهم خودرو و خساپا بی کفایت ترین سهم است الان می بایست قیمت سهم خودرو بالای 120 می بود نه ریزشی به سمت 50 . این بلاها سر خساپا هم خواهد امد چون کسی ناظر اعمال حقوقی ها و بازیگران خساپا نیست

لیست اخبار