پتایر در استانه یک نبرد سرنوشت ساز 🔹سهام پتایر پس از ماه ها نوسان فرسایشی، به یکی از مهم ترین محدوده های تکنیکالی خود رسیده است. قیمت اکنون درست زیر مقاومت 1760 تا 1800 ریال قرار دارد؛ محدوده ای که عبور از ان می تواند مسیر حرکت سهم را تا 1950 و سپس 2010 ریال هموار کند. 🔹 از نظر اندیکاتورها، RSI حوالی سطح 50 قرار دارد و هنوز برتری محسوسی میان خریداران و فروشندگان دیده نمی شود. همچنین MACD کاهش شتاب صعودی را نشان می دهد؛ بنابراین بازار برای اغاز یک موج جدید، به ورود نقدینگی و افزایش حجم معاملات نیاز دارد. 🔹سناریوی صعودی: تثبیت قیمت بالای 1760 ریال همراه با رشد حجم معاملات، می تواند سیگنال حمله به مقاومت سنگین 2010 ریال باشد. عبور از این سطح، اهداف 2200 و سپس 2485 ریال را فعال خواهد کرد. 🔹سناریوی نزولی: در صورت از دست رفتن حمایت 1700 ریال، احتمال اصلاح تا محدوده 1482 ریال افزایش می یابد؛ حمایتی که از دست رفتن ان می تواند ساختار میان مدت سهم را تضعیف کند. 🔹 در شرایط فعلی، کلید تعیین روند پتایر و تریگر خرید شکست مقاومت 1760 تا 1800 ریال نهفته است. @Gbourse | www.Gbourse.ir
-
مصطفی اجلالی
وبملت 🇮🇷🔥فوری بانک مرکزی: ذخایر ارزی بانک مرکزی 4.5 میلیارد دلار افزایش یافت
-
نارنج اهرم دوستان این سهام پتانسیل حداقل 30 درصد سود دیگه رو داره خودتونو بازیچه حقوقی نکنید
-
علیرضا
اهرم یه عده میگن اهرم امروز اصلاح کرد فردا مثبته خب اگه اینجوری باشه خوبه هر سهمی یک ماه صف خرید بعد یه روز منفی و اصلاح تمام وبعد باز یک ماه مثبت که همه ما پولدار میشیم دیگه کار برای چیه
-
امیدوار
#شپنا با افزایش ارام ارام دلار علیرغم اخبار مثبت توافق و ازاد سازی دلارهای خارجی از یک سو و از سوی دیگر سخنان وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی در مورد تورم و افزایش نرخ بانکی بلا شک سهام بنیادینی مانند شپنا و شبریز و… در کنار طلا و نقره م یتوانند بهترین راه حفظ سرمایه از سقوط و نابودی باشند . سهمی که بنیاد خوبی داشته باشد ؛ سود خوب بده غ سود خوب توزیع کند ؛ طرح های توسعه بسیار خوبی داشته باشد و… مثل طلاست و شاید بهتر از طلا که باید پس از هر اصلاحی اضافه شود
-
رضا
#شاخص_بورس ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید
-
علی محمدپور
شبندر دوستان دوبار سهم شبندر فروختم هرسهمی خریدم ضرر کردم بضرر ردش کردم خداوکیلی ضررهام فقط در شبندر جبران شد این یعنی فروختن شبندر یعنی ضرر
-
مایکل مایک
اهرم از طهرم هم اگه چن روزی سود کردید نوش جان البته موقت
-
علی صفری
فملی با سلام دوستان به عنوان فردی که داخل صنایع ملی مس کار میکنه بهتون میگم که به هیچ وجه ممکن سهامتون رو مفت نفروشید شما الان طرح های توسعه صنایع ملی مس رو نگاه کنین از سونگون گرفته تا درالو و شهربابک و بزرگ بزرگشون سرچشمه به عنوان مثال همین تغلیظ 3 و 4 سرچشمه به بهره برداری برسه تولید کنسانتره مس 2 برابر میشه و خیلی طرح های عظیم دیگه خلاصه ارزشمند تر از فملی در حال حاضر پیدا نمیشه
-
mohammad hasan saadat
سباقر گزارش خرداد ماه سصوفی چطور بوده کسی میدونه؟
-
Gader
شپنا اخر سال 2000 تومان