#نوین 25 شهریور در مطلب فورواردی قبل بررسی شد سپس سه روز کاری منفی شد و فرصت های نابی را دقیق روی ترند قرمز رنگ هدیه داد و اکنون : 294 درصد سود اوری ❗️اکنون برای خرید ان دیر شد قیمت از حمایت فاصله گرفت و در اینده نیز اگر به قیمت پیش از صعود برگردد شاید دیگر شرایط صعود فراهم نباشد
-
هانا راد
1ماه قبل بازگشایی بورس خدا شاهد هر روز گفتم اقا درصدی داره از صندوق طلا خروج میزنه فقط صندوق عیار 250 همت تو 40 روز فروخته شد 4 تا سهام داره عمده داشت الان برو نگاه کن
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
✅نماد هایی که بیشترین ورود پول حقیقی رو در روز جاری داشتند: #تاپیکو #شپدیس #شستا #شتران #سیلور #حکشتی #رمپنا #صبا #وامید #وبصادر ☘ @Bahar_e_Bourse
-
ساواس
#کپشیر متاسفانه خراب کرد در خردا ماه و فروردین ماه البته در اردیبهشت فروش خوبی زد اما چون دوماه رو خوب نبود و البته هزینه های فروش هم رشد فزاینده ای داشته سود سه ماهه اول و تحت تاثیر قرار میده و گزارشش چنگی به دل نخواهد زد تحلیل شخصی و مبنای معاملات شما نباشد
-
ف ف
وبوعلی وبوعلی تا اخر سال 100 تومن
-
امیدوار
بیشتر از تکنیکال به جو بازار حواست باشه . درسته هنوز روند صعمودی سهم شکسته نشده و سهم با حباب منفی معامله می شه ولی این را باید در نظر گرفت که نزدیک به 100 درصد رشد کرده است پس اگر بازار هر چند کوچک تن به اصلاح اهرمی ها همانطور که در رشد پیشتاز بودند در اصلاح نیز پیشتاز خواهند بود .فردا حواست به شستا و شپنا باشد ؛ اگر این دو وا بدهند خیلی جای نگرانی است اگر نه همچنان پر قدرت صف خرید سنگین باشند جای امیدواری خ.اهد بود
-
کانسلیم
#فزر 🛑خوب اینم اولین گرارش فزر از 3گزارش گزارش دوم به احتمال زیاد تا فرداشب ارسال میکنن که گزارش برج 3هست اما سومین و مهمترین گزارش همون گزارش سود 3ماهه هست که تا 10روز دیگر اریال خواهد شد شاد باشید و پر فزر🌷💐😁
-
رامین کلهر
دزاگرس دو ماهه سال گذشته 600 میلیارد تومان فروش داشته اما امسال 1600 میلیارد تومان هست که حدود 267 درصد تحقق بوده است
-
سید مرتضی حسینی
فزر ادم فرز فزر می خره نمی فروشه
-
محسن بورسی
شپلی وقتی که یک سهم سالها در یک باکس خنثی حبس میشه و با تحولات بنیادی از باکس خارج میشه (الگوی پرچم) به اندازه لگ قبلی رشد میکنه برای شپلی حدود 25 برابر بوده که هنوز ابتدای راه هست. این چیزا رو یاد بگیر دیگه زودتر وارد شو که از روند استفاده کنی چون میدونم زجر اون سالها رو کشیدی و الان استحقاق استفاده از این رشد رو داری. برات دعا میکنیم. میدونیم سخته ولی هنوز فرصت هست. (خطاب به شادمان و امثالهم که سهامداران قدیمی شپلی بودن)
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#شپدیس 🏭شرکت پتروشیمی پردیس با تعداد سهم 233,572,772,000 و ارزش بازار 3,087,832,045,840,000 ریال فعالیت می کند. سود هر سهم (EPS) برابر با 2,047 ریال گزارش شده است و نسبت P/E این سهم برابر با 6.46 می باشد. با توجه به اینکه P/E گروه معادل 8.12 می باشد، این نماد نسبت به میانگین گروه خود وضعیت نسبتا بهتری دارد. 📊تحلیل نماد شپدیس نشان می دهد که این سهم با توجه به شرایط بنیادی، وضعیت تکنیکال و روند کلی بازار سرمایه ایران، می تواند برای سرمایه گذاران با استراتژی میان مدت و یلند مدت مورد توجه قرار گیرد