فارس فردا منفی معامله میشه . امروز به مقاومتش واکنش نشون داد و نتونست صف خرید رو نگهداره البته جو بازارم بی تاثیر نبود امیدوارم زودتر مقاومت رو بشکنه
-
am bourse
ثبهساز با توجه به سابقه بد شرکت هر سال بعد از خالی کردن یکی دو ماه بقیه سال سهم ریزش میکنه
-
Rasha
#چکاپا هر منفی فرصت خرید( سوپر مفت). نظر شخصی
-
سجاد
#بهپاک کسی تحلیلی نداره؟
-
امیرمسعود رحیمی
خساپا افزایش نرخ 40 درصدی محصولات ایران خودرو تایید نشده و در حال بررسی است. بوقتش میزنن زیر سهم و میبرن بالا. اما فعلا تا محدوده 50 الی 53 تومن روند نزولی داریم
-
📊 فــانـــد بورس 📈
💊 سهام دارویی؛ اری یا نه؟ رشد اخیر سود شرکت های دارویی بیشتر حاصل افزایش نرخ فروش بوده تا رشد واقعی کسب وکار. بنابراین سوال اصلی این نیست که سود امسال چقدر است، بلکه این است که ایا این سود تکرار می شود؟ در کوتاه مدت، گزارش های فصلی هنوز می توانند مطلوب باشند، اما با فشار بر قدرت خرید، احتمال کاهش حجم فروش، افزایش مطالبات و افت حاشیه سود در ماه های اینده وجود دارد. 📌 بنابراین بازار نباید فقط به سود امسال نگاه کند؛ ارزش واقعی سهام به پایداری سوداوری وابسته است، نه سودهای مقطعی. ✅ جمع بندی: دارویی ها هنوز می توانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما برای سرمایه گذاری، کیفیت و تداوم سود مهم تر از رشد موقت سود است. 📊 نگاه تحلیلی، همیشه یک قدم جلوتر از صورت های مالی حرکت می کند. #بورس #سهام_دارویی #تحلیل_بورس #سرمایه_گذاری #بازار_سرمایه #اقتصاد #تحلیل_سهام ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
پکویر دیشب گفتم در خریدهاتون دقت کنید. حس میکنم بازیگر دیده حقیقی زیادی وارد سهم شده میخاد اونارو الک کنه بعد ببره بالا. احتمالا اذیت کنه
-
جواد
#دشیری انشالله فردا دشیری با صف خرید باز بشه
-
بیژن دانش
سمگا در مورد تعداد سهم سمگا از وگردش قبلا نوشته بودم(38.33میلیارد سهم)که طی اردیبهشت از هر سهم 75 تومان به هر سهم 120 تومان رشد قیمت وگردش بوده. حالا گنگین دومین نماد بورسی سمگا را بطور خلاصه تقدیم می کنم. از 21 میلیارد سهم گنگین تقریبا 10 میلیارد سهم از سمگا هست. گنگین شرکتهای بسیار زیادی در صنایع و معادن , فولاد سازی , بازرگانی , و ده ها شرکت دیگر دارد. صوت های مالی تلفیقی سه شرکت منتشر شده و بمرور بقیه هم منتشر می کنند.گنگین شماره 9 از زیان 7 تومان به سود هر سهم 763 تومان رشد چشمگیر داشته, گنگین 11 از سود 52 تومان به 667 تومان برای هر سهم و گنگین 34 سود خالص کل از 433688 به 1162506 یعنی 168% رشد سود کلی داشته غرض از نوشتارهایم , کمک به سهامدار خرد هست تا نفروشد و امسال سرمایه گذاریهای چندین سال قبل به ثمر نشسته و گول کسی را نخورید. دبیر بازنشسته و محقق بازار سرمایه
-
عدنان جعاوله
فزر خود شرکت در متن اطلاعیه زده به منظور جلو گیری از.…خروج نقدینگی… ببین کی بود گفتم والسلام
-
فملی سلام فملی را هیچ کس نمی داند ازکجا حمایت میشه فقط بازار ساز می داند