جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Naji | dider
۱۹:۵۰:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وبملت دوستان تمام حقوقی ها و صاحبان سهم برای ابنکه به سوداوری برسند چاره ای ندارند جز اینکه سهم رشد کنه..حالا شاید این وسطا یه نوسان هم بگیرند…ولی در کل محکوم به رشد هستند نگران بانک ملت نباشید…👌💚🌹💚💚💚💚💚

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار