جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali1350-144
۱۹:۳۸:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خساپا افزایش 40 درصدی نرخ خودروهای ایران خودرو تصویب شد و توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان حمایت شد و الان هم در حال اجرا است . نتیجه برای سهامدار چیزی جز ریزش نبود . در حالیکه هر سهم دیگری 40 درصد افزایش نرخ میداشت حداقل 20 روز صف خرید میشد . خودتان حساب همه چی را دربیارید چقدر فساد در خودرو وجود دارد

لیست اخبار