ثپردیس هرمنفی لطفیست از طرف حقوقی ،بخرید تا رستگارشوید ،ثپردیس 280 سوپرمفت انبوه سازها ،ازفردا باید منتظر صفهای خرید سنگین شد ،مارکت شرکت یک ونیم همتم نمیشه با این قیمت ،ثغرب 3 ،4سال اذیت کرد اینقد اوردنش پایین کل مارکت شرکت رسید به 700میلیارد ،ده بارگفتم مفت نفروشید ثغرب سومین انبوه سازکشوره ،ولی صبرمیخواست ،صبرصبر
-
غالبر همه اساتید می گن چارتش خیلی جذاب شده همه کمین کردن برای خریدش .الان دیگه جای فروش نیست
-
کیومرث قهرمانی
وبملت سلام تحلیل بازار خیلی پیچیده شده است و اینطور که مشخص است دودش در چشم بازار سرمایه می رود. اول اینکه دیشب خبر هایی از تحرکات منطقه شد و امروز هم بازار به ان واکنش داشت . 2 _ خبر افزایش نرخ سپرده گذاری ، اینم میتواند واکنش منفی در بازار داشته باشد ، هر چند امروز تکذیب شد ، ولی… 3 _ از قبل تحلیل داشتیم بازار در روند صعودی قرار گرفته و تارگت های بالایی خواهد داشت . منتهی به کررات یاداوری شده بود بازار به یک استراحت نیاز دارد و ان هم طبیعی است . 4 _ نکته بسیار مهم حجم معاملات در نماد وبملت است . اخیرا حجم های قابل توجه ایی میخورد و بنظر می رسد حقوقی این سهم در حال رد گم کردن و خنثی کردن تحلیل های تابلو خوانی است .و به عبارتی یک نوع سردرگمی ایجاد نموده است . بگذریم در حال حاضر بهترین تحلیل برای چارت مارکت بزرگ ایران پولبک به سقف شکسته شده در ناحیه 5145000 واحد باشد . اگر چنین شد و بازار برگشت که هیچ . ولی اگر بازار میل به اصلاح داشت بدانید بازار شوخی بردار نیست و باید خود را برای سناریو های منفی پیش رو اماده کنیم . بنده یک توصیه برای دوستان مبتدی و پر استرس دارم ، این دوشتان می توانند از مووینگ اوریج 9 روزه برای حد ضرر خود استفاده کنند . اگر کندل به زیر این مووینگ تثبیت کرد در بازار نمانید و خروج بزنید . بنظرم فردا هم بازار تحت تاثیر اخبار منطقه میباشد .
-
卍卍 نوسانگیران بورس 卍卍
✔️خروج پول هوشمند❌💰👇 #توان #بیدار #نارنج #دوایکس #ما #دسینا #سکرد #خریخت @navasangirane_boursee
-
卍卍 نوسانگیران بورس 卍卍
💸فیلتر طلایی نوسانگیران💸 #دقاضی #درازک #ددانا #حکشتی @navasangirane_boursee
-
卍卍 نوسانگیران بورس 卍卍
✔️حجم مشکوک🤨👇 #ناما #خصدرا #ولراز #فمراد #غکوروش #دقاضی #تلیسه #فایرا @navasangirane_boursee
-
卍卍 نوسانگیران بورس 卍卍
✔️ورود پول هوشمند✅💰👇 #خمین #سیلام #فارمانی #حرهشا #کدما #زفارس #مهر #ثنوسا @navasangirane_boursee
-
عزیزاله براتی
وبصادر پس این سهم حرفایی داره واسه گفتن برای انهایی که بیاندیشند اگه بنابر رشد بازار باشه این سهم بیشترین سود امیده و در بحران هم براحتی نقدشوندگی داره
-
💠 سامان تحلیل 💠
ریشه تورم و گرانی روزهای اخیر شناسایی شد حسین دورودیان، اقتصاددان: 🔹اکنون مسیله اصلی در تورم، کمبودهای فیزیکی و واقعی در برخی بخش هاست؛ کمبودهایی که هم در نتیجه جنگ و هم به دلیل محدودیت های ارزی ایجاد شده اند ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
مارکوس
#شیران من نمیدونم، این سهم باید تا اخر سال 20 هزار تومن بشه. میخواد با دلیل بشه میخواد بی دلیل بشه. خودش میدونه. پول یه خونه رو پاش گذاشتیم باید تا اخر سال حداقل همونو به ما برگردونه. تامام🤑🤑🤑
-
استاک مارکت
#زبینا 500 هکتار هم باغ پسته دارد…