#کیسون و هم زمان داره از ابر کومو خارج میشه
-
غکورش حداقل eps امسال 600 تومان
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
شنیدید میگن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید ؟! میخوام یه داستان کوتاه واستون تعریف کنم اگر تا اخر نخونید شاید یه کمی بد اموزی داشته باشه ! یه روز به یه دیوونه و به یه عاقل گفتن اون طرف رودخونه یه گنجی هست .. اونی که عاقل بود رفت عمق رودخونه رو اندازه گیری کنه تا بتونه برنامه ریزی بهتری داشته باشه جهت عبور از رودخونه و … در همین حین دید دیوونه پرید وسط رودخونه رفت اون طرف و گنج رو برداشت برد در حالی که ممکن بود غرق بشه ! پ.ن: خیلی وقتا توی بازار دونستن خیلی زیاد لزوما به معنای سود کردن خیلی زیاد نیست بلکه بیشتر باعث میشه بتونید طرف زیان رو محدودتر کنید .. بنابراین ما توی بازار باس ترکیبی از یک دیوانه و یک عاقل باشیم ! جهت سنجش ریسک یک عاقل باشیم و جهت فرصت دادن به رشد سود دیوانه البته بلانسبت شما .. 🖐️ (اگر جای اینا برعکس بشه ممکنه همه چی خراب بشه !) •••
-
نارنج اهرم این صندوق باید تا ماه ها صف خرید بشه چون سهام های فرابورسی خیلی از شاخص عقب هستند
-
داوه همه چی 50 به 50 هست یعنی کل زندگی احتماله اونم مساوی
-
صندوق های طلای بورس ایران
وضعیت امروز حباب ها 🗓️6 تیر 1405 ❗️حباب منفی #طلا در حال تخلیه شدن. #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بهروز
سباقر شرکتهای سیمانی این ماه عملا فروش کمتری نسبت ه ماه قبل داشتند احتمال قطعی برق ازاین ماه است ذخیره برای روز مبادا
-
سیدداود سرمدی
وساپا شکست700پولبک تا685تشکیل سروشانه معکوس وپس ازتکمیل شانه راست صعودتا800و940نظرشخصی
-
سید مصطفی حسینی
فزر من به افزایش سرمایه و اینا ندارم فقط و فقط میتونم بگم که سهام بورس الان در سقف قیمتی و سهم فزر 4 تا کندل اصلاحی خوبی زده است و وقت خرید
-
خودرو هر روز صف فروش بازار 50 درصد رشد کرد این با افشای الف هر روز منفی
-
فبیرا یادتون باشه بیمه رازی بعد از شش سال سهامداری در این سهم بدون حتی ده درصد سود کلن خارج شد حالا تا انتها شما خودتون حساب کتاب کنید وارد چه سهمی شدید ..