زشریف امسال300سود میسازه
-
علیرضا
اهرم یه عده میگن اهرم امروز اصلاح کرد فردا مثبته خب اگه اینجوری باشه خوبه هر سهمی یک ماه صف خرید بعد یه روز منفی و اصلاح تمام وبعد باز یک ماه مثبت که همه ما پولدار میشیم دیگه کار برای چیه
-
امیدوار
#شپنا با افزایش ارام ارام دلار علیرغم اخبار مثبت توافق و ازاد سازی دلارهای خارجی از یک سو و از سوی دیگر سخنان وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی در مورد تورم و افزایش نرخ بانکی بلا شک سهام بنیادینی مانند شپنا و شبریز و… در کنار طلا و نقره م یتوانند بهترین راه حفظ سرمایه از سقوط و نابودی باشند . سهمی که بنیاد خوبی داشته باشد ؛ سود خوب بده غ سود خوب توزیع کند ؛ طرح های توسعه بسیار خوبی داشته باشد و… مثل طلاست و شاید بهتر از طلا که باید پس از هر اصلاحی اضافه شود
-
رضا
#شاخص_بورس ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید
-
علی محمدپور
شبندر دوستان دوبار سهم شبندر فروختم هرسهمی خریدم ضرر کردم بضرر ردش کردم خداوکیلی ضررهام فقط در شبندر جبران شد این یعنی فروختن شبندر یعنی ضرر
-
مایکل مایک
اهرم از طهرم هم اگه چن روزی سود کردید نوش جان البته موقت
-
علی صفری
فملی با سلام دوستان به عنوان فردی که داخل صنایع ملی مس کار میکنه بهتون میگم که به هیچ وجه ممکن سهامتون رو مفت نفروشید شما الان طرح های توسعه صنایع ملی مس رو نگاه کنین از سونگون گرفته تا درالو و شهربابک و بزرگ بزرگشون سرچشمه به عنوان مثال همین تغلیظ 3 و 4 سرچشمه به بهره برداری برسه تولید کنسانتره مس 2 برابر میشه و خیلی طرح های عظیم دیگه خلاصه ارزشمند تر از فملی در حال حاضر پیدا نمیشه
-
mohammad hasan saadat
سباقر گزارش خرداد ماه سصوفی چطور بوده کسی میدونه؟
-
Gader
شپنا اخر سال 2000 تومان
-
سلمان خان
شپنا نمودار 5،، 6 سال قبل سلطان شپنا رو نگاه کردم چ صعودهای شارپی داشته غول صعودی بورسه 💪🥇💪
-
امید
#دشیری کی باز میشه