جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| es593826
۱۸:۵۲:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

طلا اگه بی وفا بود به اجداد پیشینیان ما بی وفایی میکرد . در حالی که طلا رو گنجینه میکردن نگهش میداشتن . چرا ؟ چون میدونستن وفادار هست

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار