جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| saeedii.m
۱۹:۰۳:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

گلدا جهت اطلاع بنده دوشنبه گذشته سیستمم ورود شدید حقیقی درشت با سرانه بالای معنا داری رو الارم داد وارد ریز معاملات شدم و متوجه شدم کد به کده ، کل اهرمیها رو در صف خرید دازم ( دقت کنید صف خرید) و به فارس ورود کردم با سود سرمایه ، یعنی کل 90 درصد سود اهرمیا رو دادم به فارس و 5 درصدی در سودم ، حد ضررم هم 4 درصد زیر میانگین ورودمه سمگا رو از صف فروش فیکش برداشتم درست زیر مقاومت 300 (مثل امروز توریل) پس استراتژی من که از سود ریسک میکنم با شمایی که دیر وقت و بعد از زیان در طلا و نقره و فشار عصبی وارد میشی خیلی فرق میکنه

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار