اغاز فروش گسترده املاک مازاد بانک شهر به گزارش کدال نگر بورس 24، بانک شهر در چارچوب اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و همچنین سیاست های ابلاغی بانک مرکزی، از برگزاری مزایده عمومی فروش 180 رقبه از املاک مازاد بر نیاز خود خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358773/
-
مهدی فایننس || موج نو
اما نکته اموزشی و جذاب داستان که شایسته است دوستان به این بخشش توجه کنند. از همون انتهای موج 2 بزرگ یا در واقع ابتدای موج 3 تا به امروز این نماد 100 درصد رشد داشته و همچنان هم قفل صف خریده. افراد اماتور همچنین معامله گران عجول از خرید این نوع سهام در قیمت های فعلی استقبال میکنند، چرا؟ چون فقط اون فلشی که مسیر رو به بالا رو طی کرده می بینند، توجه به استاپ 50 درصدی ندارند! اما افراد حرفه ای و سرد و گرم چشیده بازار، اگر چنین نمادی رو در پرتفو ندارند اینجاها ازش دل می کنند و به سراغ خرید نماد هایی میرن که در ریز موج 5 از 1 بزرگ یا 2 بزرگ قرار دارند و بناست در اینده ای که دور نیست غبشهر های دوم و سوم و… بشن. از این دست نماد ها در دوره های پیشین #کانال_ویژه به تعداد مکفی خدمت عزیزان سیگنال شده. نمونه ی دیگر #غصینو بود که چارتشو همین جا خدمت شماهم گذاشتم، خیلی از دوستان که صبوری کردند و توجه به این عرایض داشتند، سود این نمادها که تعدادش کم هم نبود گرفتند #غبشهر #غصینو #دقاضی از بازدهی های 200-300 درصدی اینا گذشت و الان دیگه پرریسک اند (هرچند با صبوری تا 1000 درصد هم خواهند رفت) منتها برای کسی که سبد می بنده، اصل اول کاهش ریسک و تضمین اصل سرمایه است، و در ادامه کسب بازدهی و گسترش ارزش پرتفو.. در سبد هایی که می بندید به این نکات دقت کنید، تا اگر فردا روزی بازار 1 ماه به اغما رفت و حتی حدضرر ها زده شد، خوابتون اشفته نشه. اگر نیاز به کمک و راهنمایی ماهم داشتین مثل همیشه با ایدی زیر در خدمت شما هستیم: @mahdi_finance_admin
-
مجتبی حقیقت
حکشتی دوستان فردا حکشتی . به مقاومت می خوره .برای همین امکان فروش با حجم بیشتر نسبت به امروز . و رسیدن به سایر دوستانی که سرخطی می زنند . فراهم هست .محض اطلاع
-
Fred88
#شلرد مگه افشا ب نخورده؟؟؟ پس با دامنه محدود باز میشه درسته اساتید؟
-
مهدی پیروزفر
خودرو بازارگردان وحقوقی خودرو،نمیخره،نمیخره،فقط تو صف فروش میخره وجمع میکنه و بالعکس تو صف خرید میفروشه،وقتی بازارگردان که کارش تعادل سهمهنوسان میگیره دیگه ازسهامدارخرد انتظاری نیست
-
AR G
اهرم دوستان چرا سختش میکنید ؟! امروز به خاطر یکی جریانات دیشب و دیگه اینکه فملی ( لیدر بازار ) تو اصلاح هست و اصلاحش کامل نشده بود و اینکه اهرم و وبملت و خودرویی ها هم پیرو اون ادامه دادن مثبت نبود و به نظر میرسه با اروم شدن مسیله دیشب و اینکه اصلاح فملی داره تموم میشه و اهرم و وبملت و خودرویی ها رو حمایتشون هستن ، فردا بازار از متعادل به سبز خواهد رفت . پرسود و روزی باشید .
-
عدنان جعاوله
فزر بهترین افزایش سرمایه از اورده نقدی . نه از سود انباشته
-
فملی سلام دوستان نظرتان راجع به خرید مس سونگون یا فملی کدامش ترجیح میدید
-
بورس۲۴ | Bourse24
«ولنوین» برنده اولیه مزایده املاک شمشک را معرفی کرد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین از اعلام نتایج مزایده فروش 26 واحد مسکونی واقع در منطقه شمشک خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358786/
-
شاهین عقابی
غبشهر احتمالا غبشهر فردا حجم خواهد خورد اگه فردا این اتفاق بیفتد دوشنبه خروج خواهم زد.
-
Me OM
خساپا نگهداری کنید