#کزغال صف خرید بود که یکباره با عرضه سنگین حقوقی سهم تا محدوده صفر تابلو پایین اومد دقیقا همون تایمی که ما ورود زدیم و به دوستان هم توصیه بررسی دادیم اما سهم خیلی سریع مجددا به صف خرید رسید اگر فردا محدوده 5000 رو پرقدرت پس بگیرد می تواند بطرف مقاومت سقف سالیانه محدوده 5474 خیز بردارد اما تابلو و روند ضعیف بود سیو سود خواهیم کرد پس لازم فردا با دقت تابلوی سهم بررسی شود https://t.me/Fshaer1369
-
یوسف جهاندیده
توسن #توسن #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #توسعه_سامانه_های_نرم_افزاری_نگین •️ شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 3,541,741 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است. •️ توسن با سرمایه ثبت شده 7,500,000 میلیون ریال طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 22,621,683 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 107 درصد رشد داشته است. 1405-04-06 16:46:42 (1556952) ➖➖➖➖خدایاشکرت ➖️➖️➖️➖️
-
علیرضا
اهرم اهرم 171 سهم داره فملی 12 درصد و شپنا 8/5 درصدش هستن فردا اگر شپنا هم بریزه چه خواهد شد واقع بینانه ببینید شپنا الان فیبوی 1/6 مقاومت قوی هستش
-
روزنامه اطلس اقتصاد
❇ انتصاب کسری غفوری به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ صبا انرژی 🔹 با حکم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، کسری غفوری رسماً سکان هدایت شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی) را بر عهده گرفت. وی در این جایگاه جانشین علی پناهی می شود تا مدیریت این هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری را پیش ببرد. صبا انرژی به عنوان یکی از هلدینگ های استراتژیک، ارکان بزرگی از بخش صنایع فلزی… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108764/kasra-ghafouri-saba-energy-ceo.html
-
فن افزار توسن قرارداد گاز استان کرمان هم تصویب کرد قرارداد بسته شد انقریب است فن افزا هم قرارداد کنتورهای های هوشمند گاز هم افشا کند توسن فن افزا احتیاط در خرید فروش مواظب 2 الماس باشید
-
واذر پول یه ماشین رادادم به این الان بعد کلی میانگین زدن هنوز 26 درصد در زیانم همون ماشین را نگه می داشتم الان دقیقا 8 برابر شده بود هم سوار می شدم هم سود می کردم لعنت بر این سهم
-
فولاد سهامدار مظلوم فولاد
-
حکشتی امروز با سرخطی بهم نرسید
-
شتران ❓یک سوال برای سهامداران شتران… اگر قرار باشد صنعت پالایش طی چند هفته اینده با انتشار گزارش های ماهانه خرداد، گزارش 3 ماهه، مجمع سود، اجرای مجدد فرمول قیمت گذاری جهانی و تعیین تکلیف نرخ های جدید روبه رو شود، ایا منطقی است ارزش شرکت ها فقط بر اساس نوسان یکی دو روزه قضاوت شود؟ به نظر می رسد بازار هنوز در ابتدای فصل انتشار اخبار بنیادی این گروه قرار دارد. بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای معمولاً زمانی به صنایع ارزنده توجه می کنند که هنوز بخش مهمی از محرک های سوداوری روی کدال منتشر نشده است. تیرماه می تواند برای کل گروه پالایشی، از جمله شتران، یکی از مهم ترین ماه های سال باشد و ارزش واقعی شرکت ها بیش از گذشته مورد توجه بازار قرار گیرد.
-
فولاد بیچاره سهامداران فولاد حیف سرمایه نازنین که یه عمر براش تلاش کردیم و پووچ شد
-
Mehdi5045
#خگستر این همه سال حقوق های نجومی به خودشون دادن و با سرمایه خودشون رفتن طلا و دلار خریدن بعد شش سال که همه چیز 20برابر شده قیمت سهامش رو اوردن یک چهارم قیمت 6 سال پیش (1300 تومن که تعدیل شده اش 900 میشه و تا 225 تومن هم پایین اوردن ) و اورده نقدی زدن، وقتی دیدن دو تا جنگ هم شد کسی نفروخت گفتن حالا بعد شش سال چطوری مفت بخریم با پول های نجومی مون ، اره دیگه… اورده نقدی میزنیم شما زرنگ نیستی ،،، شما دزدی. تف به تو کین گونه ذاتت بوده از اول گدا رو تاوان دادن ظالم ها مخصوصا شماها مافیای خودرو حتی با خود خدا هم شوخی ندارم باید تیکه پاره شدن شما ها و هرکسی که کمکتون کرد و هرکسی که سکوت کرد رو تا بینهایت ببینم و لذت ببرم ازش وگرنه هرچی از دهنم دربیاد به خودش و عدالتش میگم