❇ رکوردشکنی تاریخی فرابورس با بازدهی 35 درصدی پس از بازگشایی 🔹 بازار سهام فرابورس ایران پس از 80 روز تعطیلی، با استقبال بی سابقه سرمایه گذاران بازگشایی شد و رشد 35.3 درصدی شاخص کل را در خرداد 1405 ثبت کرد. در این ماه، ارزش کل بازار با رشد نزدیک به 20 درصدی از مرز 4500 همت گذشت. میانگین روزانه معاملات به 25 میلیارد برگه دارایی مالی به… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108773/ifb-index-june-performance-record.html
-
amir317
#شپدیس 🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨این هفته احتمال زیاد افشای اطلاعات الف
-
الومینا شماره امور سهام؟
-
سروش قربانی
شپدیس 🎯 بررسی نماد #شپدیس 6 / 4 / 1405 📊 از نظر اندیکاتوری : 🟢 پایان اشباع فروش MFI 🟢 سیگنال خرید CCI 🟢 سیگنال خرید Heikin Ashi 🟡 عبور از میانگین حجمی 🖥 از نظر تابلوخوانی : 🟢 ورود پول حقیقی (182.2) 🔺 این بررسی نباید ملاک تصمیم گیری برای خرید و فروش قرار گیرد.
-
DS Ssss
فزر مبارک حقوقی عزیز و حقیقی وفادار
-
ثفارس یکشنبه اماده شوید برای سرخطی
-
بورس سبز
✅سود نقدی مجامع تصمیمات مجمع عمومی سالیانه سود شرکت های #رایا #سقاین #دزهراوی #ورسا #درازی #لطیف #خراسان #خمور 🆔@boours_sabzz
-
کانال کدال 724
گزارش درامد ماهانه 🔷 نماد: #زملارد 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 239.7 🔹 میانگین درامد سال 1405: 206.9 🔹 جمع کل درامد سال 1405: 620.7 🔸 میانگین درامد سال 1404: 108.6 🔸 جمع کل درامد سال 1404: 1,303.8 کلیه مبالغ میلیارد تومان می باشد. @Codal724_bot @Codal724_bot @Codal724_bot
-
علی علی
سلیم همانطور که دوستمان گفتتد به حد نصاب نرسید و مجمع تشکیل نشد
-
سیدمحمدعلی فیض
#اسیاتک ✅ #اسیاتک الگوی ادامه دهنده پرچم #صعودی را تشکیل داده و با عبور از ضلع بالا به اندازه دسته یا میله پرچم رشد خواهد کرد 🎯 هدف کوتاه مدتTP1 : محدوده 480 ت 🎯 هدف میان مدت TP2 : محدوده 880 ت نکته اموزشی : الگوی پرچم افزایشی یا صعودی (Bullish Flag) یکی از قدرتمندترین الگوهای ادامه دهنده در تحلیل تکنیکال است. این الگو نشان دهنده یک محدوده ساید و استراحت کوتاه در میان یک روند صعودی شدید است و قبل از بریک اوت از محدوده ساید ، حجم معاملات زیاد می شود و پس از ان، قیمت روند افزایشی خود را با همان قدرت قبلی ادامه می دهد P/E ttm=3.7 P/E forward= 2.8 ✍ کاری از استاد حسین زمانی درمزاری
-
فرزاد
#شاخص_بورس #وبملت ازاد شدن سهام عدالت(منم سهام عدالت دارم دوست دارم قابل معامله بشه حق سهام دار هست) هم وزیر مصاحبه کرد. و عیضا سود بانکی حتما افزایش پیدا میکنه مسیله زمان هست بانک مرکزی هم گفت 40%سود بانکی در حالت مطالعاتی هست (اوراق تا50% هم چیز عجیبی نخواهد بود) بازار هرچقدر سود بدون ریسک باشه خودشو با پی بر ای همون تنظیم خواهد کرد، سود بانکی و اوراق هم شخصی در نظر نگیرید دولت باید اوراق بفروشه