#دلر تعداد تولید امسال 201 میلیون عدد تعداد تولید در مدت مشابه سال قبل 273 عدد این شد چی ؟ کاهش حدود 30 درصدی مبلغ فروش امسال 38 مبلغ فروش سال گذشته 15 این چی شد ؟ رشد 2/5 برابری
-
بابا لنگ دراز 🎩
شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #ثغرب (احتیاط)فعال بودن کدهای وابسته به رفیعیان (بازیگر زماهان و زفجر سابق) #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. #ثزاگرس متاستفانه باز هم شاهد سو استفاده از اموال مردم بودیم، سرمایه گذاری ارشک زیر مجموعه بیمه عشایر، 50 میلیارد پول بی زبان را در تابلو اصلی و تابلوی 2 ، خرج ثزاگرس کرد حقیقی را خارج کرد. 6 تیر 1405 انتشار با ذکر منبع، بلامانع می باشد.
-
سجاد y
والبر زیر مجموعه های والبر مالکیت 77 درصدی #تولید_دارو مالکیت 70 درصدی #پخش مالکیت 65 درصدی #دسبحا مالکیت 62 درصدی #دتولید مالکیت 61 درصدی #دسانکو مالکیت 61 درصدی #کی_بی_سی مالکیت 58 درصدی #دسبحان مالکیت 53 درصدی #اعتلا مالکیت 45 درصدی #دیران مالکیت 44 درصدی #دالبر مالکیت 37 درصدی #دبالک مالکیت 15 درصدی #درازک مالکیت 11 درصدی #دفارا کجای دنیا با 60میلیون دلار این همه شرکت دارویی میتونی بخری!!!
-
Amir000111 Amiri
خودرو یبار دیگه پاسخ میدم:دوستان میگن اپشن توهمه سهمها هست چرا خودرو دا.غونه؟ جواب اینه معاملات اپشن فقط خودروخساپااهرم شستا وجود عملی داره.بقیه مثل شپنا و شتران و ذوب و..عملا زیاد معامله نمیشن و بود ونبودشون اثرنداره…حالا چرا خودرو مثل اهرم رشد نمیکنه؟دلیلش اینه اهرم تابع فملی وبملت شپنا فولاد و..کلی سهم زیرمجموعه هست پس نمیتونن بازیش بدن.اما خودرو خودش و خودشه!راحت کد ب کد حقوقی میکنه مدام بالا پایین میکنه تا اپشن بسوزه و سود کنه
-
صندوق های طلای بورس ایران
☘ نرخ های امروز 6 تیر 1405 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بتهران سهم که خالی از فروشنده باشه میشه این
-
بتهران زیبا و شیک بالا می رود
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️جریان نقدینگی 🔸بیشترین ورود نقدینگی: #تاپیکو، #شپدیس، #شستا 🔹بیشترین خروج نقدینگی: #وبملت، #فملی، #اروند 🔻شنبه 6 تیر 1405
-
جوکار
#فن_افزار همانطور که قبلا گفته شده بود ، گزارش فروش خرداد بسیار ضعیف و رشد 70 درصدی بوده است که قبلا توی اصلاح p/e توسن ، پیشخور شده است . گزارش فروش فن افزار به مراتب بدتر از توسن است . مراقب سرمایه خودتون باشید .
-
NoavaranAmin
سازه پویش (#خپویش) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 10.85 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 173.27 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 95.29 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
A7M2N
#بجهرم در خرداد 337 میلیارد تومان فروش را ثبت کرد مجموعا تا سه ماهه 722 میلیارد تومان فروخته که از دوره مشابه 26.8% بیشتر است نرخ فروش در خرداد نسبت به میانگین سال قبل 67.8% بیشتر پیش بینی به این صورت اصلاح میشه: *پیش بینی قبلی اشتباه تایپی دارد* در 9 ماه باقیمانده 2780 میلیارد تومان خواهد فروخت، در این صورت کل فروش در پایان سال به 3600 میلیارد تومان میرسد سود خالص 1800 میلیارد سود هر سهم با سرمایه جدید 50 تومان