گزارش روزانه صندوق های سرمایه گذاری کیان 6 تیر 🔵 صندوق های درامد ثابت: - ورود پول حقیقی 1111 میلیارد تومانی پول به صندوق های درامد ثابت و ارزش معاملات بیش از 40 هزار میلیارد تومانی - ورود پول حقیقی 343 میلیارد تومانی به صندوق درامد ثابت کیان و رتبه سوم ان در میان صندوق های درامد ثابت. - امروز صندوق های درامد ثابت در بازگشایی با خروج پول روبرو بودند. با این حال، از حدود نیمه دوم بازار سهام این صندوق ها با ورود پول روبرو شدند که در زمان باز شدن صندوق های طلا نیز ادامه یافت. به نظر می رسد با توجه به متعادل شدن بازار سهام و کم رمق بودن فعلی طلا، صندوق های درامد ثابت تا اطلاع ثانوی گزینه مناسبی شده اند. 🟡 صندوق های طلا: -خروج پول 173 میلیارد تومانی حقیقی ها با ارزش معاملات حدود 5 هزار میلیارد تومانی. -صندوق طلای گوهر خروج پول حقیقی 28 میلیارد تومانی را تجربه کرد. - حباب منفی 1.9 درصدی شمش طلای بورسی. -امروز، صندوق های طلا همزمان با رشد دلار شاهد رشد بودند اما به دلیل افت قیمت طلای جهانی خروج پول را نیز تجربه کردند. ارزش معاملات صندوق های طلا همچنان کم است و در 4 روز کاری اخیر حوالی 5 هزار میلیارد تومان باقی مانده است. شمش طلای بورسی نیز استقبال شدیدی را تجربه نکرده است هرچند کم رونق شدید هم نیست. در حال حاضر، هنوز هم بسیاری از صندوق های طلا به واسطه حباب منفی شمش بورسی ارزان تر از قیمت ذاتی خود معامله می شوند و برای سرمایه گذاری در بلندمدت مناسب هستند. این در حالی است که قیمت طلا در کوتاه مدت می تواند با نوسان روبرو باشد. 🟢 بازار سهام و صندوق های سهامی: - متعادل شدن بازار سهام و سبزپوش شدن نیمی از نمادهای بازار. - افزایش 0.3 درصدی شاخص کل بورس و عدم تغییر شاخص کل هم وزن. - ثبت ارزش معاملات حدود 35 هزار میلیارد تومانی در سهام، حق تقدم و صندوق های سهامی و خروج پول حقیقی 1955 میلیارد تومانی از انها. - خروج پول 94 میلیارد تومانی از صندوق های اهرمی و صف فروش شدن بیشتر انها. صندوق دوایکس 6 میلیارد تومان ورود پول حقیقی داشت. - خروج پول 288 میلیارد تومانی از صندوق های بخشی و قرمزپوش شدن بسیاری از این صندوق ها. صندوق دارویی فارماکیان امروز متعادل بود. - صندوق های شاخصی 185 میلیارد تومان خروج پول حقیقی داشتند و صندوق شاخصی هم وزن کیان نیز 29 میلیارد تومان خروج پول حقیقی را تجربه کرد. - صندوق های سهامی کلاسیک نیز شاهد خروج پول حقیقی 365 میلیارد تومانی بودند. صندوق رشدی کیان امروز تنها 78 میلیون تومان خروج پول داشت و متعادل معامله شد. - امروز بازار سهام ترکیب متعادلی از نمادهای مثبت و منفی را به نمایش گذاشت اما ارزش معاملات بالای ان همچنان خبر خوبی برای بازار محسوب می شود. با این همه، شاخص کل امروز در حفظ عدد 5.2 میلیون واحدی ناکام ماند. موضوعی که در روزهای اینده برای بازار مهم خواهد شد و نشان می دهد که اصلاحی پیش روی ما قرار دارد یا بازار سهام به صعود خوب خود ادامه خواهد داد. همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم، سهام و صندوق های انتخابی فعلی باید سهام بنیادی و صندوق های سهامی معتبر باشند و دوره صعود یکپارچه بازار به پایان رسیده است. ☎️ 021-47184 @kianfinancialgroup
-
غگل به نظرتون امسال به ازای هر سهم چقدر سود تقسیم میکنن؟ لطفا دوستانی که اطلاعات و اشنایی دارند جواب بدید؟ ایا ارزش داره با سهم بریم مجمع یا قبلش بفروشیم؟
-
behzadag
#زملارد در اردیبهشت ماه به فروش 1921 میلیارد ریالی رسیده است خرداد 2396 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6206 میلیارد ریال فروش زد بیش از 2برابر مدت مشابه قبل
-
سردار
#کاما سلام دوستان مجمع احتمال زیاد بعلت بسته شدن ورودهای تهران و تردد با مترو از روز جمعه یا شنبه ، کنسل میباشد
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#دلر گزارش توپ به این میگن خوبو جون دار فعلا که سهم بسته است ولی قطعا تاثیرش در زمان بازگشایی مشخص خواهد شد
-
وبملت وبملت سهم خوبیه که…حالا یکی منفی هم بده دوباره ب رمیگرده
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#سرود گزارشش خیلی تاپ نیست ولی گزلرش نسبتا خوبی ارایه داده
-
غلامرضا آقایی
اروند حقوقی خیلی راحت میتونست امروز صف ب صفش کنه هدفش چیه نمیدونم اما با عدم تایید بخشی از معاملات امروز ایشالا برای سهامدار حقیقی خیر باشه
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا چوبین# دوستانی که در مورد طلا سوال دارن . در مورد انس و طلا داخلی قبلا نظرات کامل دادم . تارگت هم دادم . ورود پله اول هم به مثقال در کف ممکن دادیم . صندوق مثقال هم مناسب دیدم . در مورد نقره هم بنده ادم پر ریسکی هستم . بخاطر همین سیلور برداشتم امروز چون تحلیلم بر نوسان خوب هست حداقل برای فردا و حداکثر تا چهار شنبه . اینکه صعودی خواهد شد طلا یا نه .باید تا رسیدن به تارگت مورد نظر صبر کرد . اما در مورد سهام فعلا هیچ نظری ندارم . من در سقف خرید نمی دم . سهام در کف خرید دادم .اول بورس همه هم سود گرفتن . توریل در اول روند گفتم همه گرفتند. طلا هم دوباره در کف . ما در وسط یا اواخر روند تحلیل نداریم برای خرید . تحلیل باید مدتی جلوتر داد تا دیگران هم برنامه ریزی کنند . مثلا تارگتهای شپدیس با روندش دادم . و باید منتظر باشیم . فقط یادمه تحلیل طلا دادم .هنوز یه ساعت نشده .انتقاد شروع شد . همونجا هم گفتم .روند شکل نگرفته انتقاد جایز نیست . وضعیت بورس مشخص .وضعیت سهام مشخص . بدون توجه به حواشی برنامه ریزی کنید . 60 تا 70 درصد نقد همچنان باش امروز با همون 70 درصد یه نوسان خوب از سینرژی گرفته شد✌️
-
دلگشا
#تلیسه در فروردین 2295 میلیاردریال فروش را داشته و اردیبهشت این عدد 2593 میلیارد ریال و خرداد با رشد 3091 میلیارد ریال بوده است . 3ماهه 7979 میلیارد ریال بوده و بیش از 2 برابر مدت مشابه است
-
Mr.navid
شما تشریف ببرید همون فکمند رو بخرید… (البته چشم بسته) شما حتی نمیدونید شرکتش کجاس مال کیه ! یه جا نزدیک مشهد ؟؟؟ 😅😅 وارد سهم زنوزی شدی فعلا باید بری تو ضرر… حالا صبر کن 🤣🤣🤣 افرین پسر خوب برو تو کوچه خودتون. اینجا نیا سم پاشی کن