جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا بنیامینی | saba642
۱۸:۱۹:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#کاذر واقعاً سهمی که بادلار 20تا25تومن تعدیل شده 700تومن هم بوده الان دردلار 7برابر شده نزدیک به یک سوم قیمت فروختن منطقیه بگذارید لااقل 10و20درصد ضررهاش کم بشه اگه کسی بخواد این سهم رو فقط یک سوم اوج دلاریش بفروشه باید قیمت 1500به بالا بفروشه واگه نصف اوج دلاریش باید 2500تومن بفروشه

لیست اخبار