حافرین معاملات TALدر قیمت پایانی معامله میشوند و تاثیری در قیمت سهم ندارند.
-
Amir000111 Amiri
خودرو با ورود پول حقیقی به خودرو شما فرار کنین.با ورود سنگین پول حقوقی شما بخرین!فرداصف فروش خریدارم.امروز 500 ملیون خریدم فرداصف فروش احتمالا یک ملیاردمیخرم…خودرو فقط نوسانگیری کنید.
-
رضا گل
ورنا فرداکل گروه خودروبرمیگردن مخصوصاخودرووسایپا نرین توصف فروش که رکب میخورین
-
حافرین تا پایان 1407 دولت اعتبار برای خرید 4000 واگن و 400لکوموتیو را بر شرکتهای خصوصی اختصاص میده هم برنامه هفتم هست ، هم دستور دولت که تصویب شد 15 همت مرحله اول اختصاص یافت و 30 همت دیگه اواسط سال اختصاص می یابد فعلا فقط 1200 واگن فعال مسافری داریم یک جهش شدید در بخش ریلی مسافری داریم قیمت سوخت هم ازاد میشه و برای صرفه جویی سوخت دولت بسمت ریلی مسافری میره
-
P_a_r_ha_m
فپنتا نه زیر 1900 نمیاد .ولی درصد بسیار زیادی اون ناحیه را میبینه .
-
مهرزاد طهرانی
شپدیس بهترین، به روز ترین و مفید ترین اطلاعات رو جناب سروش قربانی در این صفحه ارایه می دهند. سپاس
-
بورس وان
🟢صف خرید های احتمالی فردا: #کایتا #چدن #غگز 🔴صف فروش های احتمالی فردا: #خلیبل #پخش #توریل 📉 جهت از مثبت به منفی: #وحافظح #دوایکس #اهرم 📈 تغییر جهت از منفی به مثبت: #سینرژی #لذیذ #وثخوز ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
امـیر
#ثغرب 235 میلیارد تو خرداد ماه توی پروژه ها سرمایه گذاری کردند اونوقت 15 میلیارد سود سهامدار رو نمیدند! یه مشت دروغگو و کذاب!!
-
مهدی نوروزی شیرازی
شپنا رویکرد در بازار های مالی چندجانبه نگریست یک تریدر موفق به تمام زمینه ها نگاه دارد هم به شرایط داخل وهم به شرایط بیرون از بازار منظر دارد یکسویه نگری بلای جان تریدر است وقتی شما برحسب دانش واندوخته علمی وارد صحنه مارکت میشوید جدای هیجان و احساسات تصمیم خردمندانه میگیرید این مهم است که شما دانسته تصمیم بچیزی میگیرید که نتیجه اش از روی خرد ومنطق است وگرنه اسیب پذیری مصداق افسوس وحسرت و به درودیوار زدن چیزی عایدی ندارد تریدر برحسب بازار شناختی و اطراف شناسی وبدور از عوامل ثانویه اثرگذار فقط بهدف علمیش توجه دارد وقتی باتوجه به گزینه های پیش رو به ان اهداف رسید موفقیت و کسب پیروزی دران برداشت میشود اما اماتور همیشه با سبزها عالم دارد ذوق میکند شور وشعف پیدا میکند ونهایت با یک باد پاییزی غنچه هایش خیلی زود پژمرده میشود نه من بلکه بسیاری از دوستان گروه همچنان که شپنا 5000 تومان دیده ایم شپنا 510 تومان هم دیده ایم اتفاقا شپنای 290 تومان فرم بدون تعدیل هم دیده ایم نه افسوس خورده ایم نه ماتم گرفتیم نه حسرت خورده ایم بلکه با مدیریت پورتفوی نه تنها ازدست داده هارا بدست اوردیم بلکه فزونی هم کسب کرده ایم هرچند حرفه وشغل من بسیار بسیار بالاتراز این حرفها کسب درامد دارد واین عشق به مارکت تجاری است که دنبال داریم فولاد وفملی شپنا تلیسه وسبجنو وشرانل پیشنهاد دادیم که هرکدام در صنعت خودشان سرامد بقیه هستند واما خوشبینی ببازار زمانیکه شپنا در تارگت 5000 نوسان میداد خیلی خیلی نفرات دراین پیج بودند که تارگت 7000 وتا 10000 شپنا زمزمه داشتند هرروز از سود وزیان گفته میشد اما کجاست ان نفرات وان تارگتها ؟؟؟ بازار هنوز اندر خم یک امضا توافق است پی برای و ای پی اس واین داستاها برای زمانیست که بازار انحصاری نباشد دستوری نباشد شفاف باشد وبرحسب فوندامنتال قوی سیر سیاحت کند هنوز نزدیک به 70 درصد نمادهای بازار به سقف سال 99 نرسیده اند اینکه با چندنماد پایه روزی 100 هزار واحد پف کنیم تریدر اشنا همیشه دست بعصا خواهد رفت واز لحظه ها بهترین نتایج را صید میکند اما اماتور همواره با خوش بینی و رویا پردازی وبی اطلاع از حوادث دورونزدیک مطلق درذوق وشوق خودساخته یهویی مواجهه با بلایای بازار میشود کافیست 1 ماه بازار بسته شود کافیست نرخ بهره افزایش پیدا کند کافیست چالش و تنش در منطقه افزایش یابد کاف...
-
Rezaتنها
#ورنا فرداکل گروه خودروبرمیگردن
-
H.gh Ghasemi
گلدا جناب اقای سعیدی لطفا قیمت خروج فارس و سمگا را هم اعلام کنید. ممنون