فزر من به علت مدریت ریسک خودم کمی امروز نقد کردم چون تا وقتی اخبار منفی زیاد باشه فشار روانی رو سهام دار زیاده
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
بررسی عملکرد صندوق 〰️#اهرم: 🌟 بیشترین فعالیت در بین تمام صندوق های اهرمی را داشته و تقریبا در تمام صنایع بازار فعال بود. 😄 #نوری و #فباهنر از جمله سهامی است که به ترکیب درصدی وارد شده. ❌ و از سهامی مانند #حکشتی #وپارس #اخابر #وتوکا #ذوب از ترکیب درصدی خارج شده… ➕ جالبه که حجم سنگینی بر خلاف انتظار بازار #خودرو خرید داشته.
-
Sarmayedan
#خساپا سهام های دارای اختیار معامله ، کلا داستان زیاد دارند.
-
سیگنال
#بورس گزارش جریان نقدینگی بازار سرمایه بازار امروز با خروج 2.98 همت پول حقیقی از 12 گروه اصلی همراه بود که نشان می دهد همچنان فضای احتیاط در بین سرمایه گذاران حقیقی وجود دارد. با این حال، بررسی جزییات ورود و خروج پول نشان می دهد که نقدینگی به صورت هدفمند در حال جابه جایی بین صنایع است و این موضوع می تواند برای روزهای اینده اهمیت زیادی داشته باشد. 🔴بیشترین خروج پول حقیقی بیشترین خروج نقدینگی به ترتیب از گروه های زیر ثبت شد: صندوق های سرمایه گذاری: 900 میلیارد تومان بانک ها: 658 میلیارد تومان فلزات اساسی: 397 میلیارد تومان سیمان: 367 میلیارد تومان خودرو: 279 میلیارد تومان نکته مهم اینکه خروج پول از گروه بانکی در حالی رخ داده که همچنان برخی نمادهای بانکی حجم معاملات بالایی دارند؛ بنابراین این موضوع بیشتر به جابه جایی نقدینگی بین نمادها شباهت دارد تا خروج کامل سرمایه از این صنعت. 🟢بیشترین ورود پول حقیقی در سمت مقابل، برخی نمادها موفق به جذب سرمایه حقیقی شدند: تاپیکو: 203.5 میلیارد تومان شپدیس: 185.6 میلیارد تومان شستا: 147 میلیارد تومان شتران: 98.8 میلیارد تومان حکشتی: 87.1 میلیارد تومان همچنین رمپنا، شپنا، صبا، وامید و وبصادر نیز ورود پول مناسبی را تجربه کردند. ورود پول به حکشتی و شپنا را می توان در راستای اقبال بازار به صنایع حمل ونقل و پالایشی ارزیابی کرد. 📈 بیشترین حجم معاملات بیشترین گردش معاملات امروز مربوط به: وبملت وتجارت خودرو وبصادر خساپا ونوین شتران بود که نشان می دهد گروه بانکی همچنان یکی از کانون های اصلی توجه معامله گران است. 🎯 جمع بندی اگرچه در ظاهر بازار با خروج سنگین پول حقیقی همراه بود، اما بررسی جزییات نشان می دهد نقدینگی کاملاً از بازار خارج نشده و بخشی از ان به سمت هلدینگ ها، پالایشی ها و حمل ونقل منتقل شده است. به نظر می رسد در شرایط فعلی، همچنان حمل ونقل، پالایشی ها و برخی بانک های بنیادی از جمله گروه هایی باشند که در صورت بهبود شرایط بازار، شانس بیشتری برای جذب نقدینگی خواهند داشت. بنابراین صرف مشاهده خروج پول از کل بازار نباید مبنای تصمیم گیری قرار گیرد و رصد جریان پول در صنایع و نمادهای منتخب اهمیت بیشتری دارد. 6 تیر ماه 1405
-
بورس وان
بررسی عملکرد صندوق 〰️#اهرم: 🌟 بیشترین فعالیت در بین تمام صندوق های اهرمی را داشته و تقریبا در تمام صنایع بازار فعال بود. 😄 #نوری و #فباهنر از جمله سهامی است که به ترکیب درصدی وارد شده. ❌ و از سهامی مانند #حکشتی #وپارس #اخابر #وتوکا #ذوب از ترکیب درصدی خارج شده… ➕ جالبه که حجم سنگینی بر خلاف انتظار بازار #خودرو خرید داشته.
-
mohamad reza
شاروم دنبال سهام های بزرگ باشید اینجا چیزی نیست من کلا از سهم خروج زدم
-
باشگاه بورس
بررسی عملکرد صندوق 〰️#اهرم: 🌟 بیشترین فعالیت در بین تمام صندوق های اهرمی را داشته و تقریبا در تمام صنایع بازار فعال بود. 😄 #نوری و #فباهنر از جمله سهامی است که به ترکیب درصدی وارد شده. ❌ و از سهامی مانند #حکشتی #وپارس #اخابر #وتوکا #ذوب از ترکیب درصدی خارج شده… ➕ جالبه که حجم سنگینی بر خلاف انتظار بازار #خودرو خرید داشته.
-
بتا سهم
#سبجنو در خرداد 3643 میلیارد ریال ،اردیبهشت 3946 میلیارد ریال فروش زدو فروردین 2377 میلیاردریال فروش و 3ماهه 9990 میلیارد ریال فروش زد 6499 میلیارد ریال مدت مشابه قبل است
-
سهام دار خرد
ثبهساز با تمام خبرهایی که داره ملک ونک و 30تا 40 همت دارایی های شرکت . امروز یه گزارش فوق العاده امده تو شش ماهه اندازه یک سال قبل درامد عملیاتی داشته یعنی 2.5 همت وقتی یک گروه حرفه ای میان و یک سهم رو پروژه میکنن همه جوانب شو از قبل میدونن و بررسی کردن این سهم طلاست فقط می تونم بگم نفروشید . یه مثال ساده بزنم براتون این سهم تو این قیمت یعنی تو تهران خونه خریدی متری 20 میلیون حالا واقعا الا خونتو با این قیمت میفروشی…
-
علی
#ذوب خیلی وقت است. این سهم را دارند بازی می دهند. 30 تا 60 تا تک تومان. 2 ساله جلوی رشد سهم را گرفتند. در دنیا. سهام ذوب اهن. یعنی ارزش. یعنی. صنعت. و گوهر. ولی. مدتهاست که…
-
mohamad reza
شاروم امروز حرفه ای ها از بازار خارج شدند