جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
نیما علی یاری | nima.ai
۱۷:۲۷:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپنا اقا امیر اون سهمی که با هم صحبت کردیم ، من خیلی بهش فکر کردم چرا بازار اون سهم و میخره؟ چه برداشتی کرده که این سهم انقدر خریدار داره؟ خب این سهم حاشیه سود انداخته ، ولی چون همزمان شده با رشد فروش ، (بازار به اون کاهش سود وزن نداده) یعنی فروش بالا ، اومده کاهش حاشیه سود و جبران کرده سال 03 ، 18 همت فروخته سال 04 ، 29 همت فروخته با اون سود تسعیر ارز کاری ندارم ، اون هیچ جالب اینه… امسال هم توی گزارشات ، رشد فروش های خوبی رو ثبت کرده خب این سهم امسال یه کوچولو حاشیه سودش برگرده ترکونده…! حالا صورت مالی بعدی حاشیه سود بیاره بالا ، میره واچ لیست چون سود نقدی محور هم هست به نظرم بازار تشخیص اش کاملا درست بوده

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار