جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| samanobe
۱۷:۲۷:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثامان کسی هست سهام جایزه دریافت کرده باشه. و ایا سهام جایزه با سهام عادی فرقی داره. یعنی باید بفروشیم این سهام رو یا مثل سهام عادی میشه نگه داشت تا هر زمان بخوایم

لیست اخبار