وساپا اگه اتفافی که برای خصدرا افتاد برا وساپا هم بیافته که دور از ذهن نیست واون موقع سوار سهم نباشیم نبایست خودمون رو ملامت کنیم.
-
محمد سلی
سدبیر لین سهم ثابت کرده ضرر ده هست نخرید که گرفتار میشد
-
Fanderesi
#وسدید انشاالله شرایطی پیش بیاد که مسیولین فاسد و شیطان صفت این سهم رسوا شوند.
-
بتا سهم
#حبندر 2973 ریال سود تقسیم کرد
-
یوسف جهاندیده
ثفارس 💢اختلالات ایجادشده در شبکه بانکی کشور توسط ؛ 🌏 فن افزار و 🪩توسن برطرف خواهد شد.😉
-
شستان سهامی بخرید که با شاخص همگرایی داره مثل صبا تامین شستا دارایکم اهرمی ها
-
H.gh Ghasemi
گلدا جناب اقای سعیدی ، لطفا فارس و سمگا. 🙏
-
روشان نیلی
افرا قرار نیست تو یه روند صعودی، سهم هر روز صف خرید باشه
-
وساپا فقط و فقط تبدیل وثیقه بانک تجارت مانده برای واگذاری سایپا، اگر غیر این بود، رسما اعلام نمیکردن، و همه چیز موازی داره تو سازمان بورس هم انجام میشه، منتظر باشید، همراه با شاخص برمیگرده، حالا امیدوارم فردا مثبت بشه.
-
Amin
#شستا سلام فردا اول وقت صف خرید عرضه میشه میره منفی و صف فروش… هر کی خواست اول وقت بفروشه…
-
علیرضا جعفری
وسپه تجربه چند ساله بورس میگه حقیقی متاسفانه تا صف خرید نشده اقدام به خرید نمیکنه سهم یک ماه اخیر رشدی نداشته احتمالا زیاد داره کفسازی می کنه بعدش شارت شارپ داریم از فرصت خرید استفاده کنید صف خرید بشه ممکنه راه نده