جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
وحید لیلائی | vahid2120
۱۶:۴۱:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو شستا رو هم میگفتن نخرید سهم پیرمردی است و فقط برای بازنشتگی خوبه ولی الان پشت سر هم صف خرید سنگین بالاخره رشد شارپ اینم شروع میشود

لیست اخبار