جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
استاد چلوکباب خورده بازار | ayhantrader
۱۶:۲۰:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شلیا من نمیفهمم چهدخاک خورده بازاری که نمیدونه سقف جدید زدن یعنی توی اون عدد معامله بشه و حجم سنگین بخوره. اینکه 1000 دونه سهم روی 1200 تومن خرید و فروش بشه این میشه سقف جدید؟ به این میگن نویز. عدد نویز هیچ اعتباری ندارد و هیچ استنادی جایز نیست به این عدد

لیست اخبار