⏰ صندوق طلا را چه ساعتی بخریم؟ برای خرید صندوق طلا، «بهترین ساعت قطعی» وجود ندارد؛ اما یک قانون ساده هست: در دقایق اول بازار عجله نکنید. معاملات صندوق های طلا معمولاً از حوالی 12 ظهر شروع می شود، اما در ابتدای بازار قیمت ها بیشتر تحت تاثیر هیجان، صف خرید/فروش و نوسان دلار و سکه قرار دارند. ✅ بازه منطقی تر برای بررسی خرید معمولاً بازه میانی بازار است؛ یعنی وقتی بخشی از هیجان اولیه تخلیه شده و می شود بهتر دید که: 🔸 صندوق نسبت به NAV حباب دارد یا نه 🔸 حجم معاملات و نقدشوندگی مناسب است یا نه 🔸 دلار، سکه و اونس جهانی چه مسیری گرفته اند 🔸 صف خرید یا فروش واقعی است یا هیجانی ⚠️ نیم ساعت پایانی بازار هم همیشه محل احتیاط است؛ چون با خبرهای سیاسی، نوسان دلار یا تغییر انتظارات، ممکن است صندوق ها با حباب مثبت معامله شوند. 📌 جمع بندی ساده: برای خرید صندوق طلا، بهتر است نه اول بازار هیجانی بخریم، نه اخر بازار بدون چک کردن حباب. برای سرمایه گذار بلندمدت، مهم تر از ساعت خرید، خرید پله ای، بررسی حباب و انتخاب صندوق نقدشونده است. @bambofundd
-
صندوقچه بازار | StockArk
#سباقر P/E~7 تولید سیمان در حد ماه های اخیر، ولی 34% کمتر از ماه مشابه بوده که خوب نیست. 10% تولید موجودی شد و لذا درامد کمتر از ماه های اخیر بود. در مجموع بهار فروش خوبی داشته و درامد 113% رشد داشته. کلا بهار 230 هزار تن سیمان تولید داشت و تقریبا تمامش رو فروخت. نکته اخر این که احتمالا می تونه 970 هزار تن رو برای کل سال تولید کنه(10% کمتر از سال گذشته). @StockArk
-
روح اله افشار
فزر من که برنامم مشخص بوده و هست🤚👊 هولدر فزر ، فملی ، عیار ، سپرده نقره و مسگون ، بوده و خواهم بود ❤️🧿🤚 انشالا نقد هم بشم، خورد خورد اضافه خواهم کرد بارها گفتم : برنامم این بوده و هست که با اینها مجامع افزایش سرمایه و سالیانه رو شرکت خواهم کرد❤️🤚 فزر و فملی و سپرده نقره بفروشم چی بخرم؟🧐 یا حق 🌹
-
نیروترانسفو وارس سهم خوبیه ولی کارخانجات نیرو ترانسفو مرتبط اصلی با تولیدات برقی وترانسفور ماتور است که از مباحث اصلی فعلی اقتصاد تولید برق است در فصل گرما اهمیت برق بیشتر نمود دارد
-
مدیریت مالی
#دتماد پیرو اگهی منتشره در #تاریخ 1405/03/17 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 08:00 روز دوشنبه مورخ 1405/04/15 به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی سالیانه در #تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که #تاریخ ان متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید @managefiscal
-
بهزاد
#پتوسعه این ماه مجمع عمومی داره هم افزایش سرمایه 300 درصدی باید بررسی بشه هم تقسیم سود 135 تومانی
-
بورس۲۴ | Bourse24
فروش ساختمان اداری «اسیاتک» در تهران کلید خورد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت انتقال داده های اسیاتک از برنامه خود برای واگذاری یک ملک اداری در تهران از طریق مزایده خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358745
-
zohreh
#فملی سلام 37 درصد
-
شپنا سلام وقت بخیر من شپنا داشتم، ولی فروختم چند روز پیش🥺 ولی مشکلم حل شد حالا خیلی پشیمونم🥴 دوستان به نظرتون فرصت خرید میده تو روزای اینده؟ اصلا فرصت داد بخرم یا ممکنه چند روز نزولی بشه؟!!
-
خصدرا خصدرا، ترند سال 1405
-
اخبار شرکتها و مجامع
#اخابر | مخابرات ایران با شتاب وارد تابستان شد؛ رشد 71 درصدی درامد خرداد گزارش فعالیت ماهانه مخابرات ایران از تداوم روند قدرتمند رشد درامدها حکایت دارد؛ به طوری که شرکت در خردادماه یکی از قوی ترین عملکردهای خود را به ثبت رساند و درامدی بالاتر از میانگین دو ماه نخست سال کسب کرد. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد اخابر در خردادماه به 20,867 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 62,415 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 72 درصد افزایش را نشان می دهد؛ موضوعی که بیانگر حفظ روند رو به رشد درامدهای عملیاتی است. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 41,548 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه 20,774 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، درامد خرداد حدود 0.4 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده و نشان می دهد شرکت توانسته سطح بالای درامد خود را در پایان فصل حفظ کند. در مجموع، گزارش جدید اخابر تصویری از رشد پایدار درامد، تثبیت فروش در سطوح بالا و ادامه روند مثبت عملیاتی ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند برای سهامداران، نشانه ای از ثبات عملکرد شرکت در اغاز سال مالی باشد. @akhbar_majame