فپنتا چرا مجمع انتخاب هییت ریسه رو برگزار نمیکنن ؟
-
PJ
#ثجوان رشد 34 درصدی درامد ماهانه «ثجوان» در خرداد. به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت سرمایه گذاری مسکن جوانان که سهام ان با نماد «ثجوان» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت 9 ماهه منتهی به خرداد 1405 خود را منتشر کرد؛ گزارشی که از تداوم روند درامدزایی این شرکت در سال مالی جاری حکایت دارد. بر اساس اطلاعات ارایه شده، شرکت سرمایه گذاری مسکن جوانان در دوره 9 ماهه منتهی به خرداد 1405 موفق شده است درامدی معادل 1,089,979 میلیارد تومان به ثبت برساند. این رقم نشان می دهد که شرکت در بخش عملیاتی خود توانسته سطح قابل توجهی از درامد را محقق کند و روند فعالیت خود را در سال مالی جاری ادامه دهد. همچنین بررسی عملکرد خرداد ماه این شرکت نشان می دهد که ثجوان در این ماه درامدی معادل 233,160 میلیارد تومان شناسایی کرده است. این میزان درامد در مقایسه با ماه گذشته 34 درصد افزایش داشته که از بهبود روند درامدزایی شرکت در سومین ماه فصل بهار حکایت دارد. افزایش درامد ماهانه ثجوان می تواند نشان دهنده شتاب گرفتن روند اجرای پروژه ها، پیشرفت فروش و یا شناسایی درامد در برخی از فعالیت های عملیاتی شرکت باشد. از انجا که شرکت های فعال در صنعت انبوه سازی و سرمایه گذاری مسکن معمولاً تحت تاثیر روند پیشرفت پروژه ها و زمان بندی شناسایی درامد قرار دارند، رشد درامد خرداد ماه می تواند برای سهامداران و فعالان بازار نکته ای قابل توجه تلقی شود. در مجموع، گزارش منتشر شده از سوی سرمایه گذاری مسکن جوانان نشان می دهد که این شرکت در 9 ماهه سال مالی جاری توانسته درامد قابل توجهی شناسایی کند و همزمان در خرداد ماه نیز با رشد 34 درصدی نسبت به ماه قبل، عملکرد مثبتی را به ثبت برساند.
-
اهرم *⭕️⭕️ تسنیم: شایعه سود بانکی 40 درصدی تکذیب شد* ⭕️در حالی که از صبح امروز خبری مبنی بر افزایش نرخ سود بانکی به 40 درصد در برخی کانال های تلگرامی دست به دست می شود، مسیولان بانک مرکزی این موضوع را تکذیب می کنند. ⭕️پیگیری خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی حاکیست، *هیچ تصمیمی برای تغییر نرخ سود بانکی گرفته نشده و این موضوع فعلاً تنها در مرحله مطالعاتی در بانک مرکزی قرار دارد؛ بنابراین گزارش های منتشرشده فاقد هرگونه پایه و اساس است.*
-
ثشرق بورس را با دلار و تورم مقایسه نکنید ثشرق 250 تومن 29 برابر شد از 1401 تا دی 1403 30 ماه دلار چند برابر شد سهام های مثل ثشرق یه وقت ارزش سهم 1000 تومن هست میشه 100 تومن و برعکس روند تکنیکال را بررسی کنید
-
کانال تحلیل حرفه ای سهام
شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #ثغرب (احتیاط)فعال بودن کدهای وابسته به رفیعیان (بازیگر زماهان و زفجر سابق) #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. #ثزاگرس متاستفانه باز هم شاهد سو استفاده از اموال مردم بودیم، سرمایه گذاری ارشک زیر مجموعه بیمه عشایر، 50 میلیارد پول بی زبان را در تابلو اصلی و تابلوی 2 ، خرج ثزاگرس کرد حقیقی را خارج کرد. 6 تیر 1405 انتشار با ذکر منبع، بلامانع می باشد. @professionalbuy
-
Cezdah
مادیرا افزایش سرمایه…سهامدار عمده هر روز دار می خره…خبری در را است…تا برج 8 پیشنهاد به نگهداری
-
فرخ طهرانی
غالبر این حجم از خرید حقیقی در روزهای متوالی برام خیلی عجیبه. همین دلیل اصلی اینکه فکر میکنم این حقیقی ها از اطرافیان حقوقی ها هستند و برنامه هایی هست که بی خبریم ازشون.
-
وبملت 195 تومن اخر شهریور زیباست
-
تحلیل تا سرمایه گذاری | محسن افشارمنش
چرا مارکت کپ بسیاری از شرکت های تولیدی کمتر از ارزش دفتری ان هاست؟ به صورت شهودی انتظار داریم شرکت هایی که دارایی های فیزیکی و سرمایه گذاری های سنگینی دارند، حداقل در حوالی ارزش دفتری خود معامله شوند. اما در عمل، بسیاری از شرکت ها با نسبت P/B بسیار پایین معامله می شوند. پاسخ را می توان با مفهوم سود باقیمانده (Residual Income) توضیح داد: RI=B×(ROE-re) که در ان: • ROE: بازده حقوق صاحبان سهام • re: بازده مورد انتظار سهامداران • B: حقوق صاحبان سهام اگر: ROE> re شرکت برای سهامداران ارزش اقتصادی ایجاد می کند و می تواند با ارزشی بالاتر از ارزش دفتری معامله شود. اما اگر: ROE<re شرکت اگرچه ممکن است سود حسابداری داشته باشد، اما ارزش اقتصادی ایجاد نمی کند و سود باقیمانده ان منفی خواهد بود. در مدل سود باقیمانده: ارزش شرکت =حقوق صاحبان سهام ابتدای دوره + ارزش فعلی سودهای باقیمانده بنابراین، اگر ارزش فعلی سودهای باقیمانده اتی منفی باشد، ارزش بازار می تواند کمتر از ارزش دفتری قرار گیرد. بازار دارایی ها را ارزش گذاری نمی کند؛ بلکه توان دارایی ها در ایجاد بازدهی بالاتر از هزینه سرمایه را ارزش گذاری می کند. نمونه بارز این موضوع را می توان در صنعت نیروگاه مشاهده کرد؛ جایی که به دلیل قیمت گذاری دستوری، بازده حقوق صاحبان سهام بسیار پایین تر از بازده مورد انتظار سرمایه گذاران قرار گرفته و در نتیجه بازار، این دارایی ها را با تخفیف ارزش گذاری می کند. بازار به دارایی پاداش نمی دهد؛ به بازده دارایی پاداش می دهد. @mohsenafsharmanesh
-
شپنا شپنا بحثش با سهم های دیگر فرق میکنه شپنا همیشه بعد از مجمع هم زود باز شده و هم خیلی سریع گپ قیمتی رو پر کرده، شپنا چشم بازار هست
-
وبملت اخر تابستون بیا نگاه وبملت بکن با یه دونه غوره سردیت نشه بورس در مقدمه ی رونق و شکوفاییه مواظب باشید سهامتونو اینجوری مفت نخرن