#خفولا امروز با ثبت یک اردر ترس بعضا پیاده شدند دلیل؟ رسیدن روند به محدوده سقف قبلی دوست عزیز روند همسو با RSI در مسیر صعود قرار دارد خط روند نزولی هم شکسته شده کف بالاتر از قبلی هم ساخته دلیل عدم سهامداری چیست؟ در چنین مواردی اگر هم با فشار فروش روبرو شود فرصت ورود است نه خروج @shakerbourse
-
یوسف جهاندیده
توسن 🔴«توسن» از ازمون اختلالات بانکی سربلند بیرون امد ➖️➖️ در پی بروز برخی اختلالات در سامانه های بانکی کشور طی روزهای اخیر، سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه ای مستعجل و محرمانه، خواستار شفاف سازی فوری شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) در خصوص اثرات احتمالی این رویداد بر عملکرد و سوداوری شرکت شد.
-
سصفها شال اینده خودم میرم شرکت پیگیر افزایش سرمایه خواهم شد شما نگران نباشید . تو را خوا ول کنید افزایش سرمایه را ؛ سازمان بیخیال شده دوستان هنوز چسبیدن به ان . اگر قرار بود و مجوز صادر بشه یکسال سا ماه طول نمی کشید
-
ساوه سلام دوستان سهم با براورد سود سازی 2700 تا 3000 میلیارد و ارزش بازار 21/800 p/E هشت دارد. منتظر بازگشت به روند صعودی نباشید و خارج شوید و بدنبال اموزش باشید بعد ورود به بازار سرمایه پر سود باشید
-
شپنا 🛢 گاهی مهم ترین اشتباه بازار، عجله برای فروش قبل از انتشار خبرهاست. شپنا در حالی وارد تیرماه شده که هنوز مهم ترین محرک های بنیادی صنعت پالایش پیش روی بازار قرار دارند. 🔹 گزارش عملکرد خردادماه 🔹 گزارش 3 ماهه 1405 🔹 مجامع و سود نقدی 🔹 بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده ها بر مبنای نرخ های جهانی 🔹 تداوم کرک اسپردهای مناسب و بهبود حاشیه سود پالایشگاه ها 🔹 کاهش ریسک های سیاسی و بهبود فضای سرمایه گذاری بازار معمولاً زمانی رشد می کند که هنوز همه این اخبار روی کدال ننشسته اند. به نظر می رسد تیرماه برای پالایشی ها بیشتر از انکه ماه فروش باشد، ماه مشخص شدن ارزش واقعی صنعت است.
-
فملی با ارزوی سود و موفقیت و سلامتی برای همه سهامداران عزیز
-
شپنا سهام شپنا چرا در پرتفوی نمایش داده نمیشه
-
✨️️پدیده_طلایی️✨️خرید وفروش خودرو وملک سهام پدیده
#ابنیه 👈دوستان، هیچ کس سرمایه و دارایی خودش را مفت به دست نیاورده که مفت از دست بدهد. 👈 هدف خریدار این است که در کمترین قیمت ممکن خرید کند. 👈 پس طبیعی است که برخی تلاش کنند سهامدار را ناامید کنند تا فروشنده شود. اما یک سوال مهم: ❓ اگر این قیمت ها واقعاً ارزنده نیست، چرا عده ای حاضرند خریدار باشند؟ 👈 بسیاری از سهامداران معتقدند ارزش واقعی دارایی ها و پتانسیل های شرکت بسیار بالاتر از قیمت های فعلی است. 👈 بنابراین قبل از فروش، خودتان تحقیق کنید و فقط بر اساس جو و شایعات تصمیم نگیرید. ⚠️ مالتان را مفت نفروشید؛ چون کسی که امروز خریدار است، به دنبال خرید ارزان است. 📌 فروش اعلامی این لحظه: 820 📌 اخرین قیمت اعلامی شرکت: 810 👈اگاهی، صبر و تصمیم گیری منطقی؛ بهترین سرمایه سهامدار است. https://t.me/Padidehtalayi9
-
سصفها حتما 2000 شاید کمتر از 2000 را ببیند صبر کنید
-
بورس زرینه | Bourse Zarrineh
#دجابر اپدیت افزایش سرمایه داشته و قیمت کم شده . از محدوده ی حمایت داده شده برگشت زده و 100%سود داده . حدضررتون رو بیارین رو 1500 مقاومت ها خطوط قرمز.
-
عبد عبد
وپارس رنج میزنه کف سهم 180 تومنه ولی بازهم میگم دارن جمع میکنن امروز حقوقی 500میلیون خرید 100تا فروخت گزارش خرداد هم تو مدال عالیه اوضاع نباید اینجوری باشه و باید صف خرید باشه اون هم ماه ها نظر شخصی