سصفها شال اینده خودم میرم شرکت پیگیر افزایش سرمایه خواهم شد شما نگران نباشید . تو را خوا ول کنید افزایش سرمایه را ؛ سازمان بیخیال شده دوستان هنوز چسبیدن به ان . اگر قرار بود و مجوز صادر بشه یکسال سا ماه طول نمی کشید
-
سهامدار واقعی
#شپلی گزارشات خاص ادامه داره و این درامد 1450 میلیاردی بدون فروش از موجودی بود. خرداد تقریبا تولید 42% رشد داشته و نرخ الیاف 180% و نرخ نخ 270% بالاتر از ماه مشابه بوده. بهار هم با رشد 145% نرخ ها به رشد 230% درامد رسید و رکورد فروش فصلی رو با اختلاف شکست. گزارش خاصی بود.
-
حامی برازنده
#بهپاک چرا باید صف فروش باشه؟؟؟واقعا شگفت اوراست…
-
کامران
#صبا «صبا» از معاملات خرداد 344 میلیارد تومان سود گرفت شرکت گروه مالی صبا تامین که سهام ان با نماد «صبا» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد.
-
رها
#وساپا مطمین باشید حالا حالاها خبری از واگذاری نیست وگرنه یه عده رانتی اول از همه میدونستن و سهم به کسی راه نمیداد
-
بازار مسکن از اوایل اسفندماه حدودا در برخی نقاط؛ 50% بازار بورس حدودا 60% خودرو هم تقریباً 90 تا 100% حالا طلا از سقف خودش 30% کاهشی بوده است. قطعا حتی بدون هیچ نمودار و تحلیل تکنیکالی ارزندگی طلا در حال حاضر خیلی بیشتر است.
-
Zcatiz Zcatiz
شستان ملی و صادرات شما هم اختلال داره ؟
-
صندوق های طلای بورس ایران
نمای #صندوق های #طلا ➖#ارزش_معاملات: 4,345.4 🟩#درصد_پایانی: % 2.18+ 🟩#درصد_اخرین: % 1.80+ 🟥#برایند_پول_حقیقی: 200.4- 🟥#برایند_پول_درشت: 461.5- اخرین اپدیت: 16:01 #D1405_04_06 #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بتا سهم
#ثبهساز در خرداد 1265 و 6ماهه 25979 میلیارد ریال فروش داشت
-
سغرب اقا چرا هر چی میخریم فرداش میره تو ضرر این چه مدلشه مگه میشه یه کارخانه سیمانی اینقد فروش داشته باشه یکی نداشته باشه اونم این کارخانه های معروف!! هر چی داشتم ضرر شد که
-
علی عسکری
خصدرا امروز بطور واضح مشخص بود که خریداران اصلی خصدرا افراد معمولی نبودند صف های 50 میلیونی فروش به انی غیب میشد منم فردا یک پله میخرم