در مجمع عمومی شرکت هامون نایزه، مجید تکیان، مدیرعامل شرکت، با تشریح روند فعالیت و برنامه های توسعه ای «هانیکو» اعلام کرد: این شرکت در سال 1385 تاسیس شد و سال گذشته موفق به پذیرش و درج نماد در فرابورس ایران شد. به گفته وی، نسبت سود به سرمایه شرکت به 81 درصد رسیده و هانیکو توانسته است در کمتر از 20 ماه از اغاز فعالیت، به تولید انبوه و صادرات دست یابد. تکیان با اشاره به حوزه فعالیت شرکت اظهار کرد: هانیکو تولیدکننده لوله های چدن نشکن، اتصالات خطوط انتقال اب، قطعات صنعت برق و تجهیزات روشنایی است. وی افزود: در راستای توسعه سبد محصولات، تولید پایه های روشنایی، پایه های پرچم، پایه های دوربین های نظارتی و مداربسته نیز در دستور کار قرار گرفته و محصول «QR فلکس» به عنوان جدیدترین محصول شرکت به بازار معرفی شده است. همچنین لوله های جدار نازک، نسل جدید لوله های چدن نشکن هانیکو به شمار می روند. مدیرعامل هانیکو با بیان اینکه این شرکت متناسب با نیاز مشتریان توان ارایه محصولات و خدمات برای شبکه های فاضلاب و انتقال سیالات صنعتی را نیز دارد، گفت: برای سال گذشته تولید 65 هزار تن برنامه ریزی شده بود که در نهایت 52 هزار تن محقق شد. وی تاکید کرد در صورت بهبود شرایط، برنامه تولید شش ماهه دوم سال بازنگری شده و تغییرات از طریق اطلاعیه های رسمی به سهامداران اعلام خواهد شد. وی همچنین با اشاره به سرمایه انسانی شرکت اظهار داشت: در حال حاضر 539 نفر نیروی انسانی مصوب در شرکت فعالیت دارند و سیاست مدیریت، حفظ و تثبیت این سرمایه انسانی است. تکیان در ادامه، روند توسعه هانیکو را تشریح کرد و گفت: شرکت در سال 1387 به مرحله تولید رسید، در سال 1394 توسعه محصولات را اغاز کرد، در سال 1396 پروژه پایه های برق کلید خورد و سالن تولید این محصول نیز در سال 1397 افتتاح شد. به گفته وی، زیرساخت تولید لوله های سایز 1200 در سال 1400 اماده و این محصول از سال 1401 وارد مدار تولید شد. همچنین پروژه ترکیه از سال 1402 دنبال شده و در سال 1404 نیز یکی از محصولات جدید شرکت روانه بازار شده است. #هانیکو @bourse24ir
-
خساپا با توجه به جمع شدن صف فروش به کرار فردا صددرصد مثبته
-
بورس
شپدیس فردا یحتمل روز خوبی برای شپدیس خواهد بود.صعود به 13450 و بالاتر در13450 با گرفتن تایید یک پله دیگر می فروشم. در12870 با گرفتن تایید یک پله می خرم.
-
مادیرا روند نزولی نیست نزولیش میکنن به عمد نوسان میگیرین به پایین روش چند سالشونه
-
ایلیا
پتوسعه تا اخر تیر مجمع داره افزایش سرمایه 300 درصدی و تقسیم سود 130 تومانی
-
صندوقچه بازار | StockArk
#سباقر P/E~7 تولید سیمان در حد ماه های اخیر، ولی 34% کمتر از ماه مشابه بوده که خوب نیست. 10% تولید موجودی شد و لذا درامد کمتر از ماه های اخیر بود. در مجموع بهار فروش خوبی داشته و درامد 113% رشد داشته. کلا بهار 230 هزار تن سیمان تولید داشت و تقریبا تمامش رو فروخت. نکته اخر این که احتمالا می تونه 970 هزار تن رو برای کل سال تولید کنه(10% کمتر از سال گذشته). @StockArk
-
روح اله افشار
فزر من که برنامم مشخص بوده و هست🤚👊 هولدر فزر ، فملی ، عیار ، سپرده نقره و مسگون ، بوده و خواهم بود ❤️🧿🤚 انشالا نقد هم بشم، خورد خورد اضافه خواهم کرد بارها گفتم : برنامم این بوده و هست که با اینها مجامع افزایش سرمایه و سالیانه رو شرکت خواهم کرد❤️🤚 فزر و فملی و سپرده نقره بفروشم چی بخرم؟🧐 یا حق 🌹
-
نیروترانسفو وارس سهم خوبیه ولی کارخانجات نیرو ترانسفو مرتبط اصلی با تولیدات برقی وترانسفور ماتور است که از مباحث اصلی فعلی اقتصاد تولید برق است در فصل گرما اهمیت برق بیشتر نمود دارد
-
مدیریت مالی
#دتماد پیرو اگهی منتشره در #تاریخ 1405/03/17 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 08:00 روز دوشنبه مورخ 1405/04/15 به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی سالیانه در #تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که #تاریخ ان متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید @managefiscal
-
بهزاد
#پتوسعه این ماه مجمع عمومی داره هم افزایش سرمایه 300 درصدی باید بررسی بشه هم تقسیم سود 135 تومانی
-
بورس۲۴ | Bourse24
فروش ساختمان اداری «اسیاتک» در تهران کلید خورد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت انتقال داده های اسیاتک از برنامه خود برای واگذاری یک ملک اداری در تهران از طریق مزایده خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358745