جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسین | hosein_5814
۱۴:۴۶:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شیران جناب ahdit ، بنده اب رو وقتی میخورم که جملات سنگین بی قافیه و بی فعل و بی فاعل شما رو سعی میکنم بخونم… عاشق جمله بندی هاتم . البته نظر خیلی از دوستان هم همینه . نظرات دوستان رو روی پیامهای ارسالی رو بد نیست یه نگاه بندازی

لیست اخبار