جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ra22
۱۶:۳۷:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپنا درود سهمی که در روند نزولی قرار دارد را نباید در افزایش سرمایش شرکت کرد چون بعد از باز شدن ممکن هست با منفی بالا باز بشه یا اگر منفی بالا باز نشه صف فروش پایین خواهد رفت از یک طرف بسته به میزان افزایش سرمایه درصدی از سرمایه شما تا زمان ثبت افزایش سرمایه قابل فروش نیست و از طرفی سهم تا مدتی حالت نرمال نخواهد داشت و شما هم زمان و هم مقداری از سرمایه تان را از دست خواهید داد مگر بلند مدت باشید.

لیست اخبار