جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بورس نیوز | pirvali1234
۱۴:۳۹:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شلرد ..دوستانی که میگن فلان و بهمان و بدهی و کمپرسور..و.و..مدیریت ضعیف…!! چرا نمیفروشید .؟؟؟؟؟اگر با نظرات برخی بزرگواران سهم جابجا شده بود که تا الان 10 تک تومنی هم نبود .خخخخ.. سهم افتاده دست گردن کلفت ها قل چماق که حتی حقوقی ها هم جرات عرضه سنگین ندارند ،،بله ،،،اینجوریه ،

لیست اخبار