جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mimbenefit
۱۴:۴۴:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وغدیر اتفاقا این سهم فقط بدرد نگهداری می خوره.توی سبد تمام صندوقای بورسی هم هست.پایین نداره و ریز میره بالا

لیست اخبار