جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sorena | hhhhadi
۱۴:۴۶:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وشمال درود دوستان سهم داره اهسته و پیوسته مسیر صعودیش رو میره بنظرم جای فروش نیست، میانگین خریدم عالیه حتی برای 1180 تومن هم نقدینگی گذاشته بودم که اونجا نرسید ولی در بازاری که خودرو صف فروشه و وشمال صف خرید ، فروختن جایز نیست

لیست اخبار