منظور از سهام رشد کرده و حجم خورده همچین سهامیه الان حتما همه جا دارید می شنوید که سهام زراعتی بخرید میترکونن ولی چارت یکی از همین زراعتی ها که زدشت باشه رو ببینید بعد این حرکت چه حجمی خورده من زمانی که تو سهمی همچین حجم سنگینی ببینم اون ناحیه رو به عنوان یک سقف بالقوه ی جدید در نظر میگیرم و با فرض ایجاد یک سقف ماژور در اون ناحیه یه سناریو طراحی میکنم مثلا با توحه به اون یه کانال می کشم و اعتبار سنجی میکنم حالا در مورد زدشت نگاه کنید زمانی که اونجا به عنوان سقف در نظر گرفته شده و کانال گسترش پیدا کرده به چه شکل در اومده این خودش نشون دهنده اعتبار اون ناحیه س که به عنوان سقف در نظر گرفتیم از این روش اغلب برای کانال کشی استفاده میکنم مخصوصا واسه زمان هایی که دو سقف یا کف معتبر نداریم
-
عیار یکم قیمت میاد پایین میان اینجا رجز میخونن خودرو امروز منفی 3خورده وبملت هم صف فروش دلم خنک شده
-
علی تبرزدی
واعتبار از فردا صف خریده سنگین فروشنده ای نیست
-
لیدر تریدر (بورس)
▫️گزارش عملکرد روزانه بازار بیشترین نسبت ارزش معاملات به ارزش بازار: #ولراز بیشترین ارزش معاملات بازار: #وبملت بیشترین صف خرید پایان بازار(براساس ارزش): #شپنا @Bourse_Leadertrader
-
چنوپا قبلا" چنوپا بعد از یک رالی صعودی 3 روز رو منفی میکرد و دوباره به رالی خودش ادامه میداد ولی الان شرایط فرق میکنه، سهامداران دیگر با هم کنار نمیان ، به سهم و حق خودشون راضی نیستند، و فقط سهامدار خرد ضررشو میبینه
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️ سرد شدن اخبار و لرز در دست و پای فعالان 🔸نوسانی اما متعادل بورس امروز را با تقاضای خوبی شروع کرد اما در ادامه فشار فروش افزایش پیدا کرد و شاهد نوسان منفی در بسیاری از نمادهای پرتراکنش بودیم. البته در انتهای معاملات، بازی 50 - 50 تمام شد. تجربه تلخ ریزش های چند سال اخیر بعد از یک رشد باعث شده، به محض این که نماد یا گروهی شل می شود، معامله گران کوتاه مدتی با سرعت دست به فروش بزنند. به همین دلیل نمادهایی را می بینیم که از صف خرید به صف فروش رنج کشیده می شود. در مجموع همان حرف تکراری را باید بازهم بگوییم؛ فعلا در بازار تنها سهم های دارای پتانسیل با وضعیت بنیادی مطمین رشد خواهند کرد و نباید هر نمادی را خرید. بعد از این که تقاضای انفجاری بورس در مدت اخیر موفق شد سهام بخرد، حالا باید تقاضای جدیدی وارد بازار شود تا بتواند این متقاضیان عطشان را راضی کند، اتفاقی که در بسیاری از سهم های پرتراکنش و پرمعامله ی اخیر نخواهد افتاد. 🔹باز هم شایعه نرخ سود امروز مجددا شاهد پخش شدن شایعه افزایش نرخ سود سپرده بودیم. واقعیت این است که نرخ سود مدتهاست در بازار تعیین می شود و برای این که نرخ سود اوراق دولتی را متوجه بشوید، باید به سایت فرابورس سر بزنید. نرخ سود مدتهاست از اتاق های دربسته و جلسات شوراها در نمی اید. حالا ممکن است مثلا نرخ تصنعی 23 درصد سپرده هم تغییر کند مثل نرخ تصنعی اوراق در حراج ها که در سال جدید واقعی شد. اما خود نرخ سود ممکن است در ماه های پیش رو افزایش پیدا کند. فعلا در تحلیل ها نرخ سود بدون ریسک را 40 درصد در نظر بگیرد و این انتظار را داشته باشید که تا انتهای تابستان ممکن است تا 42-43 درصد بالا بیاید. 🔸ستاره، شستا، تاپیکو شستا در داغی بورس سال 99 وارد بازار شد و همان موقع نیز در رشد خاطره ی شیرینی برای دارندگان رقم زد. البته برای کسانی که در پیک های قیمتی خریدند و با 50 درصد ضرر خارج شدند نیز تجربه ی تلخی از خودش به جا گذاشت. حالا مجددا شاهد تکرار شدن نام این نماد و همچنین تاپیکو در فضای مجازی بورسی هستیم. اخیرا دو معامله بلوکی بین دولت و تامین اجتماعی روی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس انجام شده که اگر ان نرخ ها را معیار قرار دهیم، خالص ارزش دارایی های شستا و تاپیکو به صورت قابل توجهی بالاتر از گذشته براورد خواهد شد. البته باید توجه داشت برای سهامدار خرد شس...
-
محب علی
#بجهرم ارزش هر سهم ازتکمیل ظرفیت حدود هشتاد تومان هست که اگه از قیمت سهمکم بشه قیمت واقعی سهم صدوچهل تومان هست
-
سهم گلچین
#جریان_نقدینگی 📌 خروج 1.6 همت پول حقیقی از بازار سرمایه 📈 اولین روز معاملاتی هفته با حجم معاملات بالا دنبال شد و در کلیت بازار برتری با عرضه ها بود؛ به طوری که 56 درصد نمادها در دامنه منفی به کار خود پایان دادند. در پایان معاملات، شاخص کل بورس تحت تاثیر رشد نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیش از 15 هزار واحد افزایش یافت و در ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت از بازار سهام خارج کردند و 63 میلیارد تومان به صندوق های درامد ثابت واریز شد. همچنین ارزش معاملات خرد به 34 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای مسگون و تاپیکو بیشترین ورود پول سهامداران خرد را به خود اختصاص دادند و در سمت مقابل نمادهای وبملت و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند. https://ex.agah.com/ref/AD9581/login
-
طلا و دلار |بورس| دکتر آرش امینی
در ادامه بررسی فزر شرکت پویا زرکان اق دره با نماد «فزر» یکی از شرکت های فعال در حوزه استخراج و تولید طلا در بازار سرمایه ایران است. این شرکت در تاریخ 28 اذر 1377 تاسیس شد، در سال 1399 به سهامی عام تبدیل گردید و در همان سال در بازار اول فرابورس ایران درج شد. اولین معامله سهام ان نیز در بهمن 1400 انجام شد. فزر یک هلدینگ معدنی با زنجیره کامل تولید شمش طلا است؛ به طوری که از مرحله اکتشاف و استخراج کانسنگ تا فراوری و تولید شمش طلا را در اختیار دارد. مهم ترین دارایی شرکت، معدن طلای اق دره در شهرستان تکاب (اذربایجان غربی) با مساحت حدود 36 کیلومتر مربع است. همچنین معدن تراورتن اق دره و محدوده های اکتشافی داغ دالی، گورگور و ارپاچای از دیگر دارایی های معدنی شرکت محسوب می شوند. فراوری مواد معدنی از طریق شرکت تابعه «استحصال مواد معدنی تخت سلیمان» انجام می شود و ظرفیت تولید سالانه شرکت حدود 700 کیلوگرم شمش طلا و 684 کیلوگرم شمش نقره است. این مجموعه با بیش از 835 نفر نیروی انسانی فعالیت می کند. #فزر #تحلیل_فزر ------------------------ ✅اگر در بازارهای مالی و طلا فعال هستی کانال زیر رو دنبال کن: @DrArashAmini
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#شبندر بعد از ریزش 99 تونسته تا امروز حدود 2000% رشد کنه در صورتی که صندوق طلای #عیار از سال 1400 تا به امروز 1800% رشد کرده این یعنی بازار سهام و مخصوصا سهام ارزنده حتی در بدترین حالت بازار هم از طلا بیشتر بازدهی دارند مخصوصا اگر روند صعودی بلند مدت بگیرند #بورس #سهام #بهار_بورس ☘ @Bahar_e_Bourse
-
صندوق های طلای بورس ایران
#عیار حوالی حمایت مهمش در حال نوسان. ار اس ای پشت خط روند نزولی اگه قراره تکونی بخوره اول ار اس ای باید خط روند رو بزنه… #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0