جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
وزارت نفت | iranoilministry
۱۴:۳۳:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ابلاغ شیوه نامه «مدیریت بهینه منابع و مصارف و ضوابط پرداخت حقوق و مزایا در شرکت های زیرمجموعه صندوق نفت» 📍صدیقه خزایی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و عضو هییت رییسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان از ابلاغ شیوه نامه صرفه جویی و مدیریت بهینه منابع و مصارف و دستورالعمل رعایت سقف خالص پرداختی در شرکت سرمایه گذاری اهداف، شرکت های تابعه و زیرمجموعه ان و دیگر ارکان صندوق خبر داد و گفت: 🔹این اقدام همسو با بازنگری و بازطراحی شیوه های نظارتی و مدیریت هزینه ها، موجبات حفظ پایداری مالی صندوق، ارتقای بهره وری و صیانت از منافع بازنشستگان و شاغلان عضو صندوق بازنشستگی صنعت نفت را فراهم می کند. 🔹اجرای کامل این بخش نامه، از جمله بند مربوط به رعایت سقف خالص پرداختی در شرکت سرمایه گذاری اهداف و شرکت های تابعه و زیرمجموعه ان، می تواند نخستین گام در ساماندهی کنترل پرداخت ها و مدیریت هزینه ها در مجموعه اهداف باشد. @iranoilministry

فالورها 314
تاثیر (Imp) 22.0
بازدید 22
لیست اخبار