جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمیدرضا | nasrin1361
۱۴:۲۸:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شلرد کلا از بالا شرکت تا پایین شرکت اشکال دارند.اگر به من و شما هم هر ماه حقوق میدادند و هیچ باز خواستی هم نمیشدیم و هیچ تولید هم طلب نمی کردند مگه بیل خورده تو سر ما که کار کنیم.

لیست اخبار