جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Jam | jamj
۱۶:۳۰:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#ولیز ، ولیز خیانتکار .ببخشید که این کلمه را گفتم .چون واقعا در حق سهامداران خیانت کردن از سال 98 ورود به این سهم داشتم .متاسفانه هی میانگین زدم .والان در سال 1405 نسبت به همون قیمت 1398 چهل درصد(40/) در ضررم . یعنی اگر لاس گاو یا لاس خر که میگن عنبر نسا می خریدیم و برای مسیولان این سهم دود می کردیم از این بهتر بود.

لیست اخبار