جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حمیدرضا | nasrin1361
۱۴:۳۱:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شلرد اگر حقوق و مخصوصا مزایا بر اساس تولید بود این اتفاقات نمی افتاد. داداش من هم تو این مجموعه کار میکردم تولید برام مهم نبود دعا میکردم کل سال تعطیل باشه چون که حقوق و مزایا را میگیرم .

لیست اخبار