خکرمان #خکرمان دارایی انتقالی شش دانگ عرصه و اعیان یک باب ساختمان 10 طبقه (دفتر مرکزی شرکت) واقع در سعادت اباد تهران خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی17,800,000 میلیون ریال
-
اهرم ببینید کی گفتم امروز 6 تیر 1405 ساغت 3 و نیم عصر ضهرم 5035 به سرنوشت طهرم 4029 گرفتار خواهد شد.هم چون پرحجم معامله میشه امکان پرشدن سقف موقعیت بسیار زیاده، و احتمال بالا به قیمت اعمال نخواهد رسید. یعنی اهزم باید حدود 40 درصد رشد کنه طی حدود 50 روز کاری، نمودار قیمت رو در ضهرم 5035 بینید گواه همین موضوعه
-
📊 فــانـــد بورس 📈
سهم از ارزش بازار صنعت الومینیوم همانطور که در نمودار مشخص است، فایرا با 61 درصد بیشترین سهم از ارزش بازار صنعت را دارد. بعد از ان به ترتیب الومینا و فنوال بیشترین سهم از ارزش بازار صنعت را به خود اختصاص داده اند. 6 تیر 05
-
سهامدار 1395
#اروند تا به گزینه 3 نرسیده وارد خرید نخواهم شد.
-
مشگین بورس
#فیلتر 📆 شنبه 06/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #خصدرا #چدن #ومپنا #غگز #بجهرم #خیمن #بمولد #ریشمک #ثجنوب #پی_پاد #سدبیر #وثخوز #ثنظام #خودکفا #کارام #داراب #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #درهاور #مهر #شفا #نبابک #اتکای #بتک #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #دعبید #واحیا #وسینا #ومدیر #دسبحان #پاکشو #میدکو #جم #ثمسکن #دماوند #سپید #سغدیر #وسکاب #سامان #کگل #کاوه #کلوند #بگیلان #وامید #نان #زدشت #فسازان #رنیک #وخاور #غدیس #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #ذرت #پاریز #شرانل #شفن #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #تادیکو #ذرت #زهلال #نیروترانسفر #شمس #وسنا #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #وبصادر #تایرا #سیستم #درهاور #درازک
-
بورس۲۴ | Bourse24
«سفارس» نبض دارایی های «سیتا» را در دست گرفت ؛ ارزش 29.9 هزار میلیاردی در پرتفوی به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با نماد معاملاتی «سیتا» که از شرکت های کلیدی زیرمجموعه «شستا» در صنعت سیمان به شمار می رود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358718/
-
شپلی از85تومان اینجا هرروز پیام گذاشتم. وتا 3000تومان هم خواهم گذاشت
-
Hoh
#پلوله امروز هم باز نشد فعلا با 20 در صد ضرر بعد از 4 سال تنها سهمیاب در شرایط تورمی ما را نابود کرده .پلوله را دعا کنید اصلا گزارش نده نخواستیم گزارش الف را تا فرصت پیدا می کنند سهم را می بندند. نه قراداد می خواهیم نه فروش ونه نمایندگی سهم باید باز باشه تازه هفته بعد هم کلا تعطیل هست .فعلا مدیران با اعصاب سهامدار بازی می کنند. بعداز باز شدن ناظر را ببینیم چه حالی از ما بگیره .
-
وحید لیلائی
شپدیس چند روزی به سهم نگاه نکردم تا وسوسه فروش نشوم ، چون تو حمایت بود معمولا اینجاها سهم ها قبل رشد اذیت میکنن و سهام دار رو خسته
-
Amir000111 Amiri
خودرو معلوم نیس حقوقیهای خودرو چی از جونش میخان!! هرروز اینهمه خرید فروش چرا میکنن؟شپنا فملی فارس و.اونا حقوقی ندارن؟وقتی صف خریده اروم میفروشن و تو صف فروش میخرن.اما خودرو همیشه حقوقیش در حال فروش سنگینه.چرا؟!
-
سهامدار 1395
#شاخص_بورس چرا سازمان بورس در افزایش سرمایه سهامداران دستکاری میکند؟ چرا افزایش سرمایه 100 درصدی ددانا فقط 50 درصدش در پرتفو نشسته؟ که کسی پاسگوی این تخلفات است؟