فقط امروز؛ یک فرصت متفاوت برای کسب بازدهی بیشتر! 🔹🎉اگر امروز واحدهای صندوق درامد ثابت تداوم را خریداری کنید و تا پایان تیرماه 1405 نگه دارید، بازدهی معادل 43.25% سالانه دریافت خواهید کرد. 🔹💠 این نرخ، فقط برای خریدهای امروز و تا پایان تیرماه محاسبه می شود؛ پس از ان، سود صندوق مطابق روال جاری با نرخ سالانه 39.5% ادامه خواهد داشت. 🔹چرا سرمایه گذاران «تداوم» را انتخاب می کنند؟ 🔹سود روزشمار. 🔹بدون نرخ شکست و معاف از مالیات. 🔹نقدشوندگی بالا و دسترسی اسان به سرمایه. 🔹امکان شروع سرمایه گذاری فقط با 10 هزار تومان. 🔹🎁 فرصت امروز را از دست ندهید. 🔹[ برای سرمایه گذاری در صندوق درامد ثابت تداوم اطمینان تمدن اینجا کلیک کنید. 🔹☎ برای دریافت مشاوره با 02143384 داخلی 2 تماس بگیرید. 🔹🧭 iBshop | قطب نمای سرمایه گذاری. 🌐 @IT_Fouri
-
siyamak
#شپدیس اپدیت بدون تعدیل روزانه : قیمت هم چنان در یک محدوده رنج قیمتی قرار دارد. دو کف حمایتی مهم کندل های سویینگ 16 و 20 خرداد هستند . با کندل اول تیر قیمت یک بار یه زیر این محدوده ریزش کرده اما در معاملات روز دوم تیر قیمت مجددا این محدوده حمایتی را پس گرفته است . سقف محدوده هم کندل 26 خرداد می باشد که در صورت شکست قوی این کندل و شکل گیری یک کف سویینگ بالاتر یک سیگنال ورود احتمالا صادر بشود. در معاملات امرزو سهم یک کندل روند نزولی شکل داد اما هم چنان قیمت بالای محدوده حمایت قرار دارد . احتمالا حقوقی مانع از دست رفتن این محدوده شود
-
اردلان
#شلرد گفتن یکی از مبدلا مشکل خورده یک کمپرسرورم سر همون دلارها بگن بیارن برا افزایش ظرفیت
-
رالی
🚀 میدکو از عرضه های جدید بورسی رونمایی کرد؛ بوتیا در مسیر ورود به بازار سرمایه 🔹 شرکت در صورت تصویب مجمع، این امکان را دارد که سود تقسیمی را به جای پرداخت نقدی، از طریق افزایش سرمایه از محل مطالبات و سود سهامداران به سرمایه شرکت منتقل کند. 🔹 پس از عرضه موفق فولاد سیرجان ایرانیان (سیسکو)، برنامه عرضه اولیه سایر شرکت های گروه نیز در دستور کار قرار دارد. با تکمیل زنجیره تولید فولاد بوتیای ایرانیان، این شرکت نیز اماده ورود به بازار سرمایه خواهد شد. 🔹 میدکو همچنین قصد دارد نیروگاه فولاد بوتیا را به صورت مستقل (Spin-off) تفکیک کرده و به عنوان یک شرکت مجزا در بورس عرضه کند. 🔹 فولاد سیرجان ایرانیان با تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تامین پایدار سنگ اهن، اب و برق و اجرای پروژه های کاهش بهای تمام شده، به یکی از سوداورترین دارایی های میدکو تبدیل شده است. 🔹 مهم ترین پروژه توسعه ای #سیسکو، احداث واحد احیای مستقیم با ظرفیت 1.5 میلیون تن و پیشرفت حدود 45 درصدی است. همچنین پروژه نورد 300 هزار تنی در خارج از کشور و طرح کاهش مصرف اب نیز در استانه بهره برداری قرار دارند.
-
وبملت گزارشی که تو کدال زده میگه سودسازی امسال وبملت 30 درصد از سال گذشته بیشتر بوده بعد اینجا برعکس سهم منفی شده چرا واقعا من هم یه اشتباه کردم ضملت گرفتم دارم به صفر نزدیک میشم و پولم از بین میره
-
NoavaranAmin
صنایع بهداشتی ساینا (#ساینا) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 @NoavaranAmin ✅افزایش 0.67 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 182.43 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 109.71 درصدی فروش 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
Hamedch2
مالک اتیه NAVصدور(پایانی) 11980 هم اکنون
-
اخبار شرکتها و مجامع
#رنیک | جنرال مکانیک فصل را پرقدرت بست؛ فروش خرداد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ایستاد گزارش فعالیت ماهانه جنرال مکانیک نشان می دهد شرکت در خردادماه ضمن حفظ روند رو به رشد درامدها، عملکردی بهتر از میانگین ماه های ابتدایی سال ثبت کرده و با قدرت فصل را به پایان رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 8,180 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه رنیک به 22,200 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 14,020 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه 7,010 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 17 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که از تداوم شتاب درامدی شرکت در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید رنیک نشان می دهد روند رشد فروش شرکت همچنان حفظ شده و ثبت عملکردی بالاتر از میانگین ماه های قبل، چشم انداز مثبتی از فعالیت های عملیاتی جنرال مکانیک در ابتدای سال مالی ارایه می دهد. @akhbar_majame
-
مهدی پیروزفر
دارایکم متعجبم!! وبصادر صف خرید،وتجارت مثبت بالا ،فقط وبملت منفی3 بدون صف فروش،اونموقع ایندارایکم چرا صف فروش شده؟اگه فقط ازوبملت پیروی میکنه حداقل باید صف فروش نمیشد
-
hamid
#ددانا زمان واریز سود سهام یک ماه عقب افتا و 5 مرداد ماه قراره واریز بشه
-
سصفها هرکس به هر دلیل قصد خروج داره، کمتر از 6 - 7 هزار بفروشه، سرمایه خودش رو از بین برده این کف تارگتی هست که تکنیکالیست ها هم ان را تایید می کنن