وبملت امروز که یه حمایت مهم رو از دست داد . ببینیم فردا پسش میگیره یا نه. پس نگیره رفته برای خودش.
-
حسین بخششی
#شپنا *🤦♂️🤦♂️🤦♂️اینم از وضعیت بانک ها! وقتی امکان برداشت وجه نباشه سهامدار باید چکار کند .
-
كانال تحليلي و آموزشي بورس آريا
وقتش برسه اینا هم دست نیافتنی خواهند شد باید بازیگر زجر کش کند شپلی و شمواد یادتون هست 300-400 درصد رشد یک کله هر روز تو خصوص من بوددشپلی رو بفروشیم نابود شدیم میگفتم نه صبور باش
-
NoavaranAmin
الومتک (#فالوم) گزارش #فعالیت_ماهانه (#اردیبهشت_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/02/31(اصلاحیه) سال مالی منتهی به: 1405/06/31 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (29.58) درصدی فروش اردیبهشت 1405 در مقایسه با ماه گذشته ⭕️کاهش (30.88) درصدی فروش اردیبهشت 1405 در مقایسه با اردیبهشت 1404 ✅رشد 31.83 درصدی فروش 8 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
کانال تحلیلی آرین بورس
⚡ گزارش پورتفوی صندوق اهرمی #اهرم ◀️فروش مهم: ونیکی | وبصادر | شستا | وبملت ◀️خرید مهم: فملی | خودرو | وتجارت | نوری | وخاور | مهرگان | زفکا | ارفع | شراز ◀️سه صنعت اصلی: پالایشی | فلزی | پتروشیمی 1405/04/06
-
چکادِ بورس ( c.h.b)
با کلمات مارون ، شپلی ؛ بلوک ؛ قصد خرید یک جمله بسازید
-
davood1332
واحصا در استانه ورود به تولید فراوری مس در کنار معدن مس
-
سخزر فکر کنم حقوقی سهم رو ول کرده به امان خدا رفته
-
بای
شبندر بازار پتانسیل رشدش تاز شروع شده چند سال که بورس رشد نکرده به علت تحریم و فروش محصولات پتروشیمی حالا شروع شده با فرمول نرخ خوراک جهانی محاسبه بشه کرک اسپرت دوبرابر رشد خواهد کرد سوداوری هم همچنان
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
📍نقشه بازار #صندوق_های_طلایی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com http://ble.ir/armanatigroup
-
نمکی
#دلقما ، کسی میره مجمع یا اینکه می فروشید