#غالبر برای بار هزارم سهم هایی که توسط یک عده معلوم الحال از خدا بیخبر پروژه میشن را نخرید هیچ ارزش یندارن حتی اگر بازدهی بالایی بدن
-
خودرو واقعا این سهامدارای خودرو چقد خوشبینن،هروروز یه منفی سه میخورن ،بعد شبش میگن فردا مثبته،باز فردا منفی 3باز شبش از افای بالا حرفمیزنن،باز فردا منفی3واین جریان تا بینهایت ادامه دارد ،ایول خیلی بامرامید خدااااایی،هیچ جا همچین سهامدارایی نداره
-
کمانی
#قجام امروز در قیمت 994 خرید شد
-
وبملت از فردا اگر راه داد اخابر بخرید 45درصد ابمان افزایش مساوی است با 100درصد سود از اخابر الان 71تومن تا 150و200 تومن پله اول امروز بهترین وقت خرید بود چندین روز باید سرخطی میزدی امروز عالی بود فردا دیگه ره نخواهد داد
-
محسن
#سشرق حمایت اول 1750
-
بتا سهم
#سدشت در اردیبهشت با عدد 2663 میلیارد ریالی رسیده و عدد خوبی زد خرداد 1705 میلیارد ریال بود و کمی افت کرد فروردین 1041 ، اسفند با کمی افت 1422 میلیارد ریال فروش داشت ، بهمن 1730 میلیارد ریال فروش زد 9ماهه 15892 ، 6 ماهه 10480 میلیارد ریال بود . 3ماهه 4510 میلیاردریال بوده .
-
ثپردیس هر سهمی بیشتر اذیت کرد بیشتر بالا میره
-
سامان صادقی
شپدیس امروز عرضه ها در بورس زیاد بود علتش این بود شایعه شد نرخ سود بانکی به 40 درصد افزایش میدن بعدا تکذیب شد
-
نارنج اهرم صندوق نیروگاهی و انرژی در سبد داشته باشید. در صدور و ابطالی ها، اکسیر یکم فارابی در صدره.
-
ب رضا
#وبملت با بانک ملت هستیم تا پایان 1406 بدون توجه به اصلاحات
-
ساروم عرضه فردا بورس کالا 20000 تن