جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| saeed7264
۱۳:۳۹:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

غالبر بنظر محدوده 2650 جای خوبی برا خریده.وضعیت بنیادیشم بدتر از خودرویی ها و بازار پایه ای ها نیست که کلی رشد کردن این یه ماهه

لیست اخبار