جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان | ahsan2025
۱۳:۴۷:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شتران سلام . مگه شما هنوز نفروختی ؟ ( عجب ) - امروز کل سهام شتران را فروختم چون خیلی شل کن ، سفت کن داشت . برای شبندر هم چند تا سفارش فروش گذاشتم و دستم روی شاسیه ، صف خرید که برسه به حدود 50 میلیون حداقل 80 درصد سهامم را خواهم فروخت . - یک احساسی بهم میگه شبندر بالای 1000 تومن خطریه و نباید خیلی طمع کرد !!! - از طرف دیگه همون احساس بهم میگه انس طلای 3800 تا 4000 دلاری خیلی فرصت خوبیه و نباید از دستش داد !!! برای همینه که میگن در بازار سرمایه نباید احساساتی شد .

لیست اخبار