زیان 9 میلیارد تومانی معاملات خرداد در کارنامه «ومدیر» به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری که سهام ان با نماد «ومدیر» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 خود را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358687
-
کانال تحلیلی آرین بورس
⚡ گزارش پورتفوی صندوق اهرمی #اهرم ◀️فروش مهم: ونیکی | وبصادر | شستا | وبملت ◀️خرید مهم: فملی | خودرو | وتجارت | نوری | وخاور | مهرگان | زفکا | ارفع | شراز ◀️سه صنعت اصلی: پالایشی | فلزی | پتروشیمی 1405/04/06
-
چکادِ بورس ( c.h.b)
با کلمات مارون ، شپلی ؛ بلوک ؛ قصد خرید یک جمله بسازید
-
davood1332
واحصا در استانه ورود به تولید فراوری مس در کنار معدن مس
-
سخزر فکر کنم حقوقی سهم رو ول کرده به امان خدا رفته
-
بای
شبندر بازار پتانسیل رشدش تاز شروع شده چند سال که بورس رشد نکرده به علت تحریم و فروش محصولات پتروشیمی حالا شروع شده با فرمول نرخ خوراک جهانی محاسبه بشه کرک اسپرت دوبرابر رشد خواهد کرد سوداوری هم همچنان
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
📍نقشه بازار #صندوق_های_طلایی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com http://ble.ir/armanatigroup
-
نمکی
#دلقما ، کسی میره مجمع یا اینکه می فروشید
-
فزر فردا سازمان قول داده شفاف سازی کنه…
-
Trading
#غالبر برای بار هزارم سهم هایی که توسط یک عده معلوم الحال از خدا بیخبر پروژه میشن را نخرید هیچ ارزش یندارن حتی اگر بازدهی بالایی بدن
-
فرزام روحانی
سمگا با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل پیش می ریم اگه مقاومت فیبو رو بزنه عدد 3560 ریال در دسترس خواهد بود