جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
اریا | arya464
۱۳:۳۰:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#اروند عزیزان منم تماس گرفتم وبه نوبه خودم اعتراض کردم و مطالب گفته شده را بیان کردم و اعتراض را ثبت کردند. نظرشون هم این بود که روند بازار تعیین میکنه که سهم مثبت باشه یا منفی. زیر بار نرفتم و توضیح دادم که ناظر مقصره و وقت کافی در باز گشایی نداشته و بازار بعد از بازگشایی داره دستکاری میشه. شما هم اعتراض کنید. الان جواب میدن. ساعت 13:30.

لیست اخبار