اروند من هرروز می زارم برای صف فروش فروش نمیره حجم زیادی دارم می زارم ساعت 10میزارم برای فروش هنوزم تو صف فروشم
-
شپنا تا 15 هزار تومان صف خرید میلیاردی🌹🍀🌹🍀
-
رافزا کزارش یک ماه عالی خواهد بود کزارش حسابررسی 12ماه جهش سود این قیمت ها شوخی است تا اخر بازار بازیکر صبر کرد فروشنده خریدار سنکین نداشت فقط صبر
-
مالک اتیه می ره
-
⚜️تجارت هماهنگ⚜️
#خودرو رشذ ادامه دارد
-
افسون صالحی
نارنج اهرم دوستان لطفا نقاط مقاومت و حمایت نارنج اهرم رو بگید.مرسی🙏🌹
-
صندوق های طلای بورس ایران
رشد دلار به حدود 168 تومن ارزش واقعی طلا رو به محدوده 16.5 میلیون رسوند. محاسبات صعودیه اما احتمال حباب منفی هم هست. سقف طلا 17 و کف رو 15.8 میلیونه. #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
رضا
#سخوز دو روز حجم خوبی خورد و یک پله امروز وارد شدم، پله بعد پس از تثبیت صعود. منتظر گزارش خرداد هستیم.
-
رحیم مرادی
#ثفارس الان به سهم ثغرب نگاه کنید چجوری قفل صف خرید شده چون چند ساله درجا زده همه با ضرر فروختن ثفارس هم زمانی رشد شارپ شروع میشه که چند سال دیگه همه با ضرر فروخته باشن
-
بورس نو
▫️گزارش عملکرد روزانه بازار بیشترین نسبت ارزش معاملات به ارزش بازار: #ولراز بیشترین ارزش معاملات بازار: #وبملت بیشترین صف خرید پایان بازار(براساس ارزش): #شپنا https://t.me/Fshaer1369
-
اجتماع تحلیلگران بورس ایران
بجهرم 337 میلیارد تومان کدال کرد برای خرداد