شسینا امروز هم اضافه کردیم تا اخر هفته ببینیم قسمت چی میشه
-
مهدی عباس زاده میلانی
غالبر فروردین کلا جنگ بود دیگه .چطور باید صادر میکرد
-
Saeed
ناما از زمان معرفی فعلا 25درصد همچنان امروز حجم خوبی خورد و ما همچنان هستیم ناما زیر مارکت کپ 2همت همچنان فرصت ورود برای میان مدتی و بلند مدتی هست اگر بار دیگر به مارکت کپ 1.5همت برگردد مجددا خرید می زنیم فعلا ما نظاره گر هستیم دوستان جدید ورود کوتاه مدتی به این سهم محدوده 330الی350به صورت پله ای اگر امد می توانند خرید بزنند ولی در کل این نماد با شناور معقول و سود سازی خوب در قطعات این مارکت کپ فعلی همچنان جوکی بیش نیست مطالعه کنید برای تحلیل…
-
گلدا درخصوص توریل ؛ زیر مقاومت (خط روند داینامیکی بلندمدتی) داره احجام سنگین میخوره و رنگ کندل رو هم ترسناک میکنه. توریل سهم بزرگی نیست و داره به اماتوری که جزوه پرایس خونده میگه دارم زیر مقاومت حجم میخورم ، پس خطرناکم! ولی بازیگر بیشتر از اماتور کاربلده ولی حجمها دیگه زیادی زیاده و ورود پولم نمیتونه قایم کنه وقتی حجمها بالاست ممکنه 2،3 کندل زیر مثلا مقاومت داینامیک بازی بده ولی چارت رو بزار ماهانه ببین چه الگویی میبینی!
-
وپسا افزایش سرمایه چی شد ? کی بسته میشه بابت افزایش سرمایه
-
سامان صادقی
شپدیس بازم دم شپدیس گرم 2/5 درصد سود داد در این بازار بشدت پرعرضه
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
📋 گزارش روزانه بازار سرمایه 🔸بازار سهام امروز را مثبت اغاز کرد و در نهایت شاخص کل با افزایش 0.3 درصدی در سطح 5,176,356 واحد به کار خود پایان داد. 🔸ارزش معاملات خرد بازار امروز 34,986 میلیارد تومان بود که نسبت به میانگین سه ماهه خود (25,517 میلیارد تومان) افزایش 37 درصدی دارد. 🔸همچنین در حالی خروج پول حقیقی 1,580 میلیارد تومانی به ثبت رسید که در سه ماه جاری، بازار به طور متوسط روزانه شاهد ورود پول 2,388 میلیارد تومانی بوده است. 🔸در معاملات امروز بیشترین ورود پول حقیقی به صنایع سرمایه گذاری، تولید کود و ترکیبات نیتروژن دار و فراورده های نفتی اختصاص پیدا کرد. ▫️معیار محاسبه ارزش معاملات خرد و ورود پول حقیقی، معاملات بورس و فرابورس و صندوق های ETF سهامی و مختلط است. #گزارش _روزانه #بازار _سرمایه 📆 تاریخ : 1405/04/06 #بورس #سهام #بازار_سرمایه #بهار_بورس ☘ @Bahar_e_Bourse
-
دنیای سیگنال: بورس و کریپتو
🔴 #ومعادن سهامداران خود را به مجمع فراخواند. 🕛زمان مجمع : 1405/04/20 راس ساعت 10:00 🆔️ @signaal_world
-
خلیج فارس
#غشهداب هرچی به قیمت حوالی 180 الی 190 نزدیکتر میشه ، صفش کمتر میشه امیدوارم یه افشای نرخی چیزی بزنه تا بتونیم ازین مسیر رد بشیم
-
بتاکاپ
#ورنا این سه سهم ورنا، وساپا، خساپا رو افسار زدن و نمیذارن بیشتر از یه محدوده ای بالا برن تا قبل واگذاری. یا باید صبر ایوب داشته باشید یا اینکه پیاده بشید ازش. وساپا 1000 درصد رشد سود داشته بعد صف فروش!!! طنزه واقعاً
-
رضا م
فزر اولا نرخ بهره بانکی 40 درصدی تکذیب شد دوما همین الان سود 40 درصدی توی صندوق درامد ثابت هست پس رو بورس تاثیری نداره جز تاثیر روانی و بهانه برای اصلاح ضمنا شاخص کل اصلاح نیاز داره و اصلاح هم خواهد کرد! سوما افزایش نرخ بهره روی طلا و دلار هم اثر منفی داره اثر منفیش هم از بورس بیشتره الان بحث نرخ تورم بالا مطرح هست که خرداد میانگین 88 درصدی داشت این نشون میده در بلند مدت رشد دلار داریم ولی کوتاه مدت خیر